بلیط چارتر

خدمات گردشگری

رامسر

رامسر

ایرانگردی بهترین و معتبرترین سایت رامسر، قطار و اتوبوس در بین سایت های رامسر هست.همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات رامسریی و کاهش قیمت رامسر برای مسافرین هست.

تضمین ارزرانترین قیمت رامسر

مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین رامسر از میان فروشندگان رامسر در سایت ایرانگردی.
تضمین بهترین قیمت یزای رامسری ارایه شده در سایت ایرانگردی.

خرید رامسر از ایرانگردی

خرید رامسر ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .
خرید اینترنتی رامسر از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش رامسر با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت رامسر کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی رامسر

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های رامسر به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی رامسر به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات رامسر به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته رامسر

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص رامسر در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
با پشتیبانی 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن درصدد رضایت مندی بیشتر مشتریان رامسر خود را دارد. لذا مسافر قادر خواهد بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت هر گونه سوال یا ابهام و مشکل در خصوص رامسر با ما تماس بگیرد.

استرداد رامسر

در این شرایط باید از استرداد رامسر استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
کنسلی رامسر ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی رامسر وجود دارد که هزینه کنسلی رامسر مشخص می‌گردد.

ارائه رامسر به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در سرتاسر کشور به صورت آنلاین فراهم نموده هست و با چند کلیک ساده بلیط خود را می‌توانید خریداری کند.
ایرانگردی سایت خرید رامسر از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو رامسر با بهترین قیمت، خرید اینترنتی رامسر با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های رامسر

همیشه ایرلاین های گران قیمت، خدمات پشتیبانی بهتری ارایه نمی‌کنند و ممکن هست ایرلاین های کم هزینه تر خدمات بهتری ارایه کند. لطفا با ایرانگردی در رابطه با ارایه خدمات ایرلاین های رامسر تماس بگیرید.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های رامسر ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09155132539 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های رامسر

در سایت ایرانگردی لیست تمامی ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در زمینه ی رامسر که در حال حاضر در ایران فعال بوده و پرواز دارند را برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
تمامی ایرلاین های رامسر ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی رامسر

همچنین برای خرید رامسر با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش رامسر ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی رامسر فراهم می‌سازد.
خرید اینترنتی رامسر از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی رامسر علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد رامسر را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی رامسر داخلی

خرید تلفنی رامسر از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش رامسر هست.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع رامسر هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید رامسر

خرید رامسر با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی رامسر شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید رامسر

لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی رامسر استفاده کنید.
سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای رامسر هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه رامسر را تجربه کند.

بهترین زمان برای خرید رامسر

روش دیگر روش خرید رامسر لحظه آخری هست هر گاه به زمان رامسر نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.
بهترین زمان خرید رامسر را می‌توان با استفاده از مواردی مانند زمان پرواز، نوع، مقصد، اخبار وغیره می‌توان تشخیص داد.

مزایای خرید رامسر

مسافر با چند کلیک ساده می‌تواند از بهترین ایرلاین ها رامسریی خود را تهیه کند، با خرید آنلاین رامسر از مزایای خرید که یکی از مهم ترین این صزفه جویی در هزینه های خود بهره منده شود.
یکی از مزایای خرید رامسر امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو رامسر

رزرواسیون رامسر ✈️ صدور الکترونیکی رامسر ✈️ خرید رامسر ✈️ رزرو رامسر ✈️ استرداد آنی و تلفنی رامسر
ایرانگردی امکان رزرو رامسر را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.

نحوه خرید رامسر

در نحوه ی خرید رامسر جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر رامسر را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.
خرید رامسر خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید رامسر آشنا باشد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×