بلیط چارتر

خدمات گردشگری

فروش بلیط

فروش بلیط

فروش بلیط: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.فروش بلیط با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و فروش بلیط، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت فروش بلیط

تضمین ارزانترین فروش بلیط در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید فروش بلیط و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
خرید ارزانترین فروش بلیط از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.

خرید فروش بلیط از ایرانگردی

خرید اینترنتی فروش بلیط از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش فروش بلیط با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت فروش بلیط کلیک کرد.
خرید فروش بلیط و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی فروش بلیط

سایت فروش فروش بلیط ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات فروش بلیط به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته فروش بلیط

شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت فروش بلیط برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص فروش بلیط به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه فروش بلیط را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد فروش بلیط

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.
دریافت راهنمای کامل استرداد بلیط هواپیما از ایرانگردی، راهنمای تلفنی بلیط هواپیما داخلی، راهنمای آنلاین بلیط هواپیما داخلی، جریمه کنسلی ایرلاین های داخلی و غیره را از ایرانگردی بخواهد.

ارائه فروش بلیط به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های فروش بلیط خرید خود را انجام بدهند.
خرید آنلاین بهترین های محصولات گردشگری از قبیل فروش بلیط ، تور، هتل و مسافرت از برترین ایرلاین های پروازی با تضمین قیمت و کیفیت ⚡ امکان پرداخت اینترنتی یا خرید تلفنی

ارایه پشتیبانی ایرلاین های فروش بلیط

گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص فروش بلیط از پشتیبانی ایرلاین های فروش بلیط یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.
همیشه ایرلاین های گران قیمت، خدمات پشتیبانی بهتری ارایه نمی‌کنند و ممکن هست ایرلاین های کم هزینه تر خدمات بهتری ارایه کند. لطفا با ایرانگردی در رابطه با ارایه خدمات ایرلاین های فروش بلیط تماس بگیرید.

تمامی ایرلاین های فروش بلیط

حدود 60 سال از زمانی که قدیمی ترین در تمامی ایرلاین های فروش بلیط تا امروز، یعنی ایران ایر (هما) با ادغام دو هواپیمایی به وجود می‌آمد گذشته هست. سال 1340 بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این آژانس همچنان در حال فعالیت هست، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از این ها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز این ها باطل شده هست.
تمامی ایرلاین های فروش بلیط ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی فروش بلیط

فروش بلیط اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش فروش بلیط خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
خرید اینترنتی فروش بلیط از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی فروش بلیط علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد فروش بلیط را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی فروش بلیط داخلی

زمان خرید تلفنی فروش بلیط می‌تواند در کمتر یک دقیقه و از طریق تماس تلفنی با آژانس هست.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله فروش بلیط و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید فروش بلیط

فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله فروش بلیط خود قرار داده هست.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی فروش بلیط شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید فروش بلیط

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای فروش بلیط هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه فروش بلیط را تجربه کند.
دریافت جدید ترین کد تخفیف فروش بلیط اینترنتی ازجمله فروش بلیط در ایرانگردی موجود و قابل استفاده هست. مسافر می‌تواند در هنگام خرید فروش بلیط کد تخفیفی خود را وارد و شانس خود را امتحان کند.

بهترین زمان برای خرید فروش بلیط

البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید فروش بلیط، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.
بهترین زمان خرید فروش بلیط ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید فروش بلیط

از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی فروش بلیط هست.
یکی از مزایای خرید فروش بلیط امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو فروش بلیط

رزرواسیون فروش بلیط ✈️ صدور الکترونیکی فروش بلیط ✈️ خرید فروش بلیط ✈️ رزرو فروش بلیط ✈️ استرداد آنی و تلفنی فروش بلیط
برای رزرو فروش بلیط و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید فروش بلیط

در نحوه ی خرید فروش بلیط جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر فروش بلیط را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.
مسافر لازم است برای خرید فروش بلیط حتما از سایت معتبر فروش بلیط و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید فروش بلیط را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×