بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر

چارتر

این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات چارتریی و کاهش قیمت چارتر برای مسافرین هست.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر

تضمین ارزانترین چارتر در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید چارتر و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
رزرو آنلاین چارتر در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.

خرید چارتر از ایرانگردی

خرید چارتر از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید چارتر و خرید اینترنتی چارتر هست.
خرید آنلاین چارتر با کمترین نرخ و هزینه در اختیار شما مسافرین عزیز می‌گیرد.

خدمات پشتیبانی چارتر

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های چارتر به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی چارتر به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
پشتیبانی 24 ساعته چارتر و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی چارتر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر

هدف کادر پشتیبانی ایرانگردی ارایه ی بهترین خدمات پشتیبانی هر روز هفته و 24 ساعته در مورد چارتر به مسافرین عزیز هست.
با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته ایرانگردی در خصوص چارتر در هر زمان و مکان قادر به پاسخگویی به مشتریان گرامی‌خواهد بود. سایت ایرانگردی چارتر به عنوان یکی از آژانس های پیشرو در ارایه خدمات، با کادر مجرب در کنار شما هست.

استرداد چارتر

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت چارتر خود برسد و می‌خواهد چارتر خود را کنسل کند.
دریافت راهنمای کامل استرداد بلیط هواپیما از ایرانگردی، راهنمای تلفنی بلیط هواپیما داخلی، راهنمای آنلاین بلیط هواپیما داخلی، جریمه کنسلی ایرلاین های داخلی و غیره را از ایرانگردی بخواهد.

ارائه چارتر به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های چارتر خرید خود را انجام بدهند.
ایرانگردی سایت خرید چارتر از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو چارتر با بهترین قیمت، خرید اینترنتی چارتر با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر

مسافر باید هنگام خرید چارتر حتما به ایرلاین ارایه دهنده چارتر توجه کند.
درصورت خرید چارتر دو مسیره و یا رفت وبرگشت جهت اطلاع از داشتن قرارداد فی مابین ایرلاین ها با پشتیبانی ایرانگردی تماس حاصل فرمایید و ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های چارتر آگاهی پیدا کند.

تمامی ایرلاین های چارتر

شرکت هواپیمایی کارون (نفت) یکی از قدیمی‌ ترین ایرلاین در بین تمامی ایرلاین های چارتر ایران هست که در گذشته به نام شرکت هواپیمایی نفت ایران شناخته می‌شد. هواپیمایی نفت به عنوان اولین فعال در عرصه صنعت هوایی کشور در ابتدا با هدف پشتیبانی عملیات اکتشاف نفت و استخراج و توسعه در مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در سال 60 با نام خدمات هوایی آغاز کرد، در سال 1379 سهام شرکت به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت واگذار و به شرکت هواپیمایی نفت ایران تغییر نام داد، نهایتا این شرکت درسال 1359 با هدف توسعه ناوگان و معرفی خود به عموم و ارایه خدمات مطلوب‌تر به تمامی آحاد جامعه نام خود را به شرکت هواپیمایی کارون تغییر داد.
شرکت هواپیمایی وارش را می‌توان جدید ترین شرکت هواپیمایی فعال کشور در بین تمامی ایرلاین های چارتر نظر گرفت. در حال حاضر هواپیما های شرکت هواپیمایی وارش به شهر های مهمی همچون شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، مشهد، کیش، رامسر، ساری، گرگان، رشت و نوشهر پرواز می‌کند.

خرید اینترنتی چارتر

خرید اینترنتی چارتر از تمامی ایرلاین ها در ایران گردی به راحتی و با چند کلیک ساده انجام دهید، چارتر ماهان و ایران ایر با امکان صدور انی، پرداخت آنلاین و قابل استرداد در سریع ترین سایت ایرانگردی امکانپذیر هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. چارتر از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی چارتر داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی چارتر دایر هست.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله چارتر و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید چارتر

تخفیف ویژه چارتر به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش چارتر در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر چارتر به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص چارتر دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید چارتر

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای چارتر هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه چارتر را تجربه کند.
جدید ترین کد های تخفیف ایرانگردی کاملا رایگان و تضمین شده هست. با خیالی راحت همیشه ارزان‌تر از سایت اینترنتی ایرانگردی خرید کند.

بهترین زمان برای خرید چارتر

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.
بهترین زمان خرید چارتر ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید چارتر

مزیت دیگر خرید اینترنتی چارتر از ایرانگردی این هست که با توجه به قوانین ایرلاین ها مسافر می‌تواند بلیط سفر را بی دردسر لغو کنید یا تغییر دهد.
امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین چارتر برای شما هواپیما وجود دارد.

رزرو چارتر

رزرو چارتر در سایت ایرانگردی بسیار ساده و راحت هست. مسافر می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط ✈️ خود را تهیه و رزرو نماید.
رزرو راحت ، ارزان و ایمن چارتر، پشتیبانی 24 ساعته و ارایه خدمات گردشگری و مشاوره ای لازم برای مشتریان خود در سایت ایرانگردی فراهم هست.

نحوه خرید چارتر

در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های چارتر آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.
در رزرو حضوری چارتر مسافر باید در یک روز تعیین شده به دفتر یک آژانس هواپیمایی مراجعه کرده و از کارشناس فروش بلیط بخواهد تا ایشان را راهنمایی کند و نحوه ی خرید چارتر را به ایشان آموزش دهد. به علت سرعت در انجام کار، انتخاب‌های مسافر برای خرید بلیط هواپیما محدود خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×