بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت بلیط هواپیما

تضمین ارزانترین بلیط هواپیما در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین بهترین قیمت یزای بلیط هواپیمای ارایه شده در سایت ایرانگردی.

خرید بلیط هواپیما از ایرانگردی

در سایت ایرانگردی می‌تواند خرید هوشمندانه بلیط هواپیما با ایرانگردی تجربه کرد.
خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی بلیط هواپیما

شماره های پشتیبانی بلیط هواپیما ایرانگردی 09155132539 و شماره 05138598151 هست.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب بلیط هواپیما از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیط هواپیما

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص بلیط هواپیما در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بلیط هواپیما خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.

استرداد بلیط هواپیما

کنسلی بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی بلیط هواپیما وجود دارد که هزینه کنسلی بلیط هواپیما مشخص می‌گردد.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از بلیط هواپیما استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه بلیط هواپیما به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه بلیط هواپیما به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
خرید آنلاین بهترین های محصولات گردشگری از قبیل بلیط هواپیما ، تور، هتل و مسافرت از برترین ایرلاین های پروازی با تضمین قیمت و کیفیت ⚡ امکان پرداخت اینترنتی یا خرید تلفنی

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیط هواپیما

درصورت خرید بلیط هواپیما دو مسیره و یا رفت وبرگشت جهت اطلاع از داشتن قرارداد فی مابین ایرلاین ها با پشتیبانی ایرانگردی تماس حاصل فرمایید و ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های بلیط هواپیما آگاهی پیدا کند.
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های بلیط هواپیما اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های بلیط هواپیما

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های بلیط هواپیما در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
تمامی ایرلاین های بلیط هواپیما ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

بلیط هواپیما اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش بلیط هواپیما خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر بلیط هواپیما و سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی بلیط هواپیما داخلی

خرید تلفنی بلیط هواپیما از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما هست.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله بلیط هواپیما و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت بلیط هواپیما گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران بلیط هواپیما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای بلیط هواپیما هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه بلیط هواپیما را تجربه کند.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما

می‌توان گفت بهترین ساعت خرید بلیط هواپیما با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.
مسافر اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
مسافر امکان تهیه آنلاین بلیط هواپیما با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی بلیط هواپیما را دارد.

رزرو بلیط هواپیما

سایت ایرانگردی سایت رزرو بلیط هواپیما هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید
رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. بلیط هواپیما تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی

نحوه خرید بلیط هواپیما

مسافر در نحوه ی خرید بلیط هواپیما باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
در رزرو حضوری بلیط هواپیما مسافر باید در یک روز تعیین شده به دفتر یک آژانس هواپیمایی مراجعه کرده و از کارشناس فروش بلیط بخواهد تا ایشان را راهنمایی کند و نحوه ی خرید بلیط هواپیما را به ایشان آموزش دهد. به علت سرعت در انجام کار، انتخاب‌های مسافر برای خرید بلیط هواپیما محدود خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×