بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر

چارتر

خرید چارتر از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.چارتر: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر

خرید ارزانترین چارتر از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.
تضمین بهترین قیمت یزای چارتری ارایه شده در سایت ایرانگردی.

خرید چارتر از ایرانگردی

خرید چارتر از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید چارتر و خرید اینترنتی چارتر هست.
در سایت ایرانگردی می‌تواند خرید هوشمندانه چارتر با ایرانگردی تجربه کرد.

خدمات پشتیبانی چارتر

سایت فروش چارتر ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات چارتر به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص چارتر در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت چارتر مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.

استرداد چارتر

در این شرایط باید از استرداد چارتر استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.

ارائه چارتر به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین چارتر، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
حس خوب یک خرید راحت در سایت اینترنتی ایرانگردی | خرید چارتر، هتل؛ تور، و غیره فقط با چند کلیک ساده

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر

مسافر باید هنگام خرید چارتر حتما به ایرلاین ارایه دهنده چارتر توجه کند.
این ایرلاین ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند. اما درست هست که این پرواز ها به نسبت سایر پرواز ها ارزان تر هست و لزوما همان خدمات عالی تر را ارایه نمی‌دهند.

تمامی ایرلاین های چارتر

حدود 60 سال از زمانی که قدیمی ترین در تمامی ایرلاین های چارتر تا امروز، یعنی ایران ایر (هما) با ادغام دو هواپیمایی به وجود می‌آمد گذشته هست. سال 1340 بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این آژانس همچنان در حال فعالیت هست، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از این ها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز این ها باطل شده هست.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های چارتر) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی چارتر

چارتر اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش چارتر خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر چارتر و سایت فروش اینترنتی چارتر هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی چارتر داخلی

ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین چارتر برای شما هست.
اهداف بلند ایرانگردی ارایه خدمات به همه افراد هست و شاید برای برخی از افراد خرید اینترنتی سخت و دشوار هست که ایرانگردی با استفاده از آژانس قدیمی و معتبر اقدام به فروش تلفنی چارتر کرده هست.

تخفیفات خرید چارتر

ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های چارتر دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری چارتر قرار می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله چارتر خود قرار داده هست.

کد تخفیف خرید چارتر

بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله چارتر در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله چارتر استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.
جدید ترین کد های تخفیف ایرانگردی کاملا رایگان و تضمین شده هست. با خیالی راحت همیشه ارزان‌تر از سایت اینترنتی ایرانگردی خرید کند.

بهترین زمان برای خرید چارتر

روش دیگر روش خرید چارتر لحظه آخری هست هر گاه به زمان چارتر نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.
می‌توان گفت بهترین ساعت خرید چارتر با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.

مزایای خرید چارتر

از دیگر مزایای خرید چارتر در سایت ایرانگردی این هست که در طول شبانه‌روز خرید اینترنتی چارتر با پشتیبانی 24 ساعت برای شما امکان‌پذیر هست.
مزیت مهم خرید چارتر این هست که مسافر می‌تواند خرید چارتر را از خانه یا هر مکانی انجام دهد.

رزرو چارتر

رزرو چارتر از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. چارتر تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی
رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با کمترین قیمت. چارتر در تمام ایرلاین ها با امکان استرداد و مشاوره لازم جهت کمترین میزان چریمه در ایرانگردی مهیا شده هست.

نحوه خرید چارتر

امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید چارتر نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.
در نحوه ی خرید چارتر جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر چارتر را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×