بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بليط هواپيما

بليط هواپيما

همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات بليط هواپيمایی و کاهش قیمت بليط هواپيما برای مسافرین هست.سایت فروش بليط هواپيما و ارزان ترین نرخ پرواز بليط هواپيما ایران در کلیه مسیر های پروازی، ایرانگردی مرکز فروش آنلاین بليط هواپيما

تضمین ارزرانترین قیمت بليط هواپيما

تضمین ارزان ترین قیمت در بین ایرلاین های و آژانس های فروش بليط هواپيما ارایه می‌شود.
بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر سایت های فروش بليط هواپيما عرضه می‌شود.

خرید بليط هواپيما از ایرانگردی

خرید بليط هواپيما از سایت ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد فوری امکان پذیر هست.
خرید اینترنتی بليط هواپيما از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش بليط هواپيما با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی بليط هواپيما

امروزه خدمات پشتیبانی بليط هواپيما از مهم ترین ارکان سایت فروش بليط هواپيما هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.
با پشتیبانی بليط هواپيما ایرانگردی بهترین بليط هواپيما با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بليط هواپيما

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت بليط هواپيما مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت بليط هواپيما برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص بليط هواپيما به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد بليط هواپيما

کنسلی بليط هواپيما ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی بليط هواپيما وجود دارد که هزینه کنسلی بليط هواپيما مشخص می‌گردد.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از بليط هواپيما استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه بليط هواپيما به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از بليط هواپيما ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین بليط هواپيما، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بليط هواپيما

مسافر باید هنگام خرید بليط هواپيما حتما به ایرلاین ارایه دهنده بليط هواپيما توجه کند.
ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های بليط هواپيما مسافر انجام دهد.

تمامی ایرلاین های بليط هواپيما

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های بليط هواپيما) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های بليط هواپيما ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی بليط هواپيما

همچنین برای خرید بليط هواپيما با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش بليط هواپيما ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی بليط هواپيما فراهم می‌سازد.
خرید اینترنتی بليط هواپيما، تور، مسافرت، هتل از جمله خدمات اینترنتی ایرانگردی هست که می‌توانید با چند کلیک ساده بليط هواپيما را خریداری کنید.

خرید تلفنی بليط هواپيما داخلی

ایرانگردی یک سایت فروش بليط هواپيما به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور بليط هواپيما می‌کند.
اهداف بلند ایرانگردی ارایه خدمات به همه افراد هست و شاید برای برخی از افراد خرید اینترنتی سخت و دشوار هست که ایرانگردی با استفاده از آژانس قدیمی و معتبر اقدام به فروش تلفنی بليط هواپيما کرده هست.

تخفیفات خرید بليط هواپيما

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت بليط هواپيما گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران بليط هواپيما قرار می‌دهد.
خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید بليط هواپيما ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای بليط هواپيما در خدمت شما هست.

کد تخفیف خرید بليط هواپيما

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
دریافت جدید ترین کد تخفیف بليط هواپيما اینترنتی ازجمله بليط هواپيما در ایرانگردی موجود و قابل استفاده هست. مسافر می‌تواند در هنگام خرید بليط هواپيما کد تخفیفی خود را وارد و شانس خود را امتحان کند.

بهترین زمان برای خرید بليط هواپيما

خرید بليط هواپيما مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای بليط هواپيما پرداخت کرد.
روش دیگر روش خرید بليط هواپيما لحظه آخری هست هر گاه به زمان بليط هواپيما نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.

مزایای خرید بليط هواپيما

خرید اینترنتی بليط هواپيما که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
مقایسه قیمت خرید بليط هواپيما و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو بليط هواپيما

رزرواسیون بليط هواپيما ✈️ صدور الکترونیکی بليط هواپيما ✈️ خرید بليط هواپيما ✈️ رزرو بليط هواپيما ✈️ استرداد آنی و تلفنی بليط هواپيما
سایت ایرانگردی سایت رزرو بليط هواپيما هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید

نحوه خرید بليط هواپيما

مسافر در نحوه ی خرید بليط هواپيما باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
خرید بليط هواپيما خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید بليط هواپيما آشنا باشد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×