بلیط چارتر

خدمات گردشگری

رامسر

رامسر

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.رامسر: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.

تضمین ارزرانترین قیمت رامسر

رامسر با تضمین قیمت ارزان را از ایرانگردی خریداری کرد.
رزرو آنلاین رامسر در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.

خرید رامسر از ایرانگردی

خرید رامسر از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید رامسر و خرید اینترنتی رامسر هست.
خرید رامسر ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی رامسر

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های رامسر به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی رامسر به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
امروزه خدمات پشتیبانی رامسر از مهم ترین ارکان سایت فروش رامسر هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته رامسر

گر در وقت انتخاب یا خرید رامسر هر گونه مشکل یا سوالی و یا نیاز به مشاور حس شد با خیال راحت با کادر مجرب و حرفه ای پیشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی تماس گرفت و مشاور ایرانگردی در خدمت شما هست.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت رامسر مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.

استرداد رامسر

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت رامسر خود برسد و می‌خواهد رامسر خود را کنسل کند.

امکان استرداد رامسر

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد رامسر یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید رامسر استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد رامسر با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه رامسر به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در سرتاسر کشور به صورت آنلاین فراهم نموده هست و با چند کلیک ساده بلیط خود را می‌توانید خریداری کند.
ایرانگردی سایت خرید رامسر از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو رامسر با بهترین قیمت، خرید اینترنتی رامسر با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های رامسر

این ایرلاین ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند. اما درست هست که این پرواز ها به نسبت سایر پرواز ها ارزان تر هست و لزوما همان خدمات عالی تر را ارایه نمی‌دهند.
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های رامسر اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های رامسر

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های رامسر در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های رامسر ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی رامسر

خرید رامسر در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. رامسر از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی رامسر داخلی

برای خرید تلفنی رامسر می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09155132539 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای رامسر مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن رامسر کند.
خرید تلفنی رامسر از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش رامسر هست.

تخفیفات خرید رامسر

تخفیف ویژه رامسر به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش رامسر در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.
فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله رامسر خود قرار داده هست.

کد تخفیف خرید رامسر

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه رامسر به سایت ایرانگردی جهت خرید رامسر اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید رامسر استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید رامسر

بهترین زمان خرید رامسر را می‌توان با استفاده از مواردی مانند زمان پرواز، نوع، مقصد، اخبار وغیره می‌توان تشخیص داد.
مسافر اگر قصد خرید رامسر را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید رامسر

مزیت دیگر خرید اینترنتی رامسر از ایرانگردی این هست که با توجه به قوانین ایرلاین ها مسافر می‌تواند بلیط سفر را بی دردسر لغو کنید یا تغییر دهد.
مزیت مهم خرید رامسر این هست که مسافر می‌تواند خرید رامسر را از خانه یا هر مکانی انجام دهد.

رزرو رامسر

ایرانگردی امکان رزرو رامسر را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو رامسر ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.

نحوه خرید رامسر

خرید رامسر خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید رامسر آشنا باشد.
مسافر لازم است برای خرید رامسر حتما از سایت معتبر رامسر و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید رامسر را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×