بلیط چارتر

خدمات گردشگری

مالاتیا

مالاتیا

ارایه خدمات خوب مالاتیا به مسافرین جز بهترین افتخارات ایرانگردی هست.مالاتیا: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.

تضمین ارزرانترین قیمت مالاتیا

خرید ارزانترین مالاتیا از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.
رزرو آنلاین مالاتیا در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.

خرید مالاتیا از ایرانگردی

خرید اینترنتی مالاتیا از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش مالاتیا با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت مالاتیا کلیک کرد.
خرید اینترنتی مالاتیا از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش مالاتیا با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی مالاتیا

امروزه خدمات پشتیبانی مالاتیا از مهم ترین ارکان سایت فروش مالاتیا هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.
شماره های پشتیبانی مالاتیا ایرانگردی 09155132539 و شماره 05138598151 هست.

هر روز هفته و 24 ساعته مالاتیا

هدف کادر پشتیبانی ایرانگردی ارایه ی بهترین خدمات پشتیبانی هر روز هفته و 24 ساعته در مورد مالاتیا به مسافرین عزیز هست.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت مالاتیا برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص مالاتیا به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

امکان استرداد مالاتیا

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد مالاتیا یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید مالاتیا استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد مالاتیا با کمترین جریمه به شما انجام شود.

استرداد مالاتیا

جهت کنسل کردن مالاتیا این امر از طریق چارتر کننده و ایرلاین ها میسر هست. درصد جریمه استرداد مالاتیا با یکدیگر متفاوت هست. در صورت خرید مالاتیا از ایرانگردی مسافر می‌تواند با پشتیبانی ما تماس بگیرد و بلیط خود را کنسل کند.

ارائه مالاتیا به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از مالاتیا ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های مالاتیا خرید خود را انجام بدهند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های مالاتیا

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین مالاتیا خود ارایه می‌دهند
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های مالاتیا اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های مالاتیا

در سایت ایرانگردی لیست تمامی ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در زمینه ی مالاتیا که در حال حاضر در ایران فعال بوده و پرواز دارند را برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های مالاتیا) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی مالاتیا

سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. مالاتیا از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.
خرید اینترنتی مالاتیا، تور، مسافرت، هتل از جمله خدمات اینترنتی ایرانگردی هست که می‌توانید با چند کلیک ساده مالاتیا را خریداری کنید.

خرید تلفنی مالاتیا داخلی

خرید تلفنی مالاتیا از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش مالاتیا هست.
جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به مالاتیا، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09155132539 و 05138598151 تماس گرفت.

تخفیفات خرید مالاتیا

خرید مالاتیا با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های مالاتیا دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری مالاتیا قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید مالاتیا

دریافت جدید ترین کد تخفیف مالاتیا اینترنتی ازجمله مالاتیا در ایرانگردی موجود و قابل استفاده هست. مسافر می‌تواند در هنگام خرید مالاتیا کد تخفیفی خود را وارد و شانس خود را امتحان کند.
جدید ترین کد های تخفیف ایرانگردی کاملا رایگان و تضمین شده هست. با خیالی راحت همیشه ارزان‌تر از سایت اینترنتی ایرانگردی خرید کند.

بهترین زمان برای خرید مالاتیا

روش دیگر روش خرید مالاتیا لحظه آخری هست هر گاه به زمان مالاتیا نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید مالاتیا، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید مالاتیا

مسافر با چند کلیک ساده می‌تواند از بهترین ایرلاین ها مالاتیایی خود را تهیه کند، با خرید آنلاین مالاتیا از مزایای خرید که یکی از مهم ترین این صزفه جویی در هزینه های خود بهره منده شود.
یکی از مزایای خرید مالاتیا امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو مالاتیا

رزرو مالاتیا در سایت ایرانگردی بسیار ساده و راحت هست. مسافر می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط ✈️ خود را تهیه و رزرو نماید.
برای رزرو مالاتیا و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید مالاتیا

مسافر در نحوه ی خرید مالاتیا باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
مسافر لازم است برای خرید مالاتیا حتما از سایت معتبر مالاتیا و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید مالاتیا را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×