بلیط چارتر

خدمات گردشگری

خوی

خوی

خوی با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و خوی، لحظه آخری ارزان.سایت فروش خوی و ارزان ترین نرخ پرواز خوی ایران در کلیه مسیر های پروازی، ایرانگردی مرکز فروش آنلاین خوی

تضمین ارزرانترین قیمت خوی

تضمین ارزانترین خوی در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید خوی و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
رزرو آنلاین خوی در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.

خرید خوی از ایرانگردی

خرید خوی از سایت ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد فوری امکان پذیر هست.
خرید خوی ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی خوی

امروزه خدمات پشتیبانی خوی از مهم ترین ارکان سایت فروش خوی هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.
شماره های پشتیبانی خوی ایرانگردی 09155132539 و شماره 05138598151 هست.

هر روز هفته و 24 ساعته خوی

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند خوی خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه خوی را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد خوی

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت خوی خود برسد و می‌خواهد خوی خود را کنسل کند.
چگونه خوی خریداری شده از ایرانگردی را کنسل می‌شود؟ جهت کنسل کردن خوی و استرداد مبلغ این از ایرانگردی چه باید کرد و با کمترین جریمه خوی خود را کنسل شود.

ارائه خوی به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه خوی به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
سایت اینترنتی آنلاین خوی: فروش اینترنتی برترین خوی از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های خوی

این ایرلاین ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند. اما درست هست که این پرواز ها به نسبت سایر پرواز ها ارزان تر هست و لزوما همان خدمات عالی تر را ارایه نمی‌دهند.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های خوی ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09155132539 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های خوی

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های خوی) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های خوی ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی خوی

خرید اینترنتی خوی از تمامی ایرلاین ها در ایران گردی به راحتی و با چند کلیک ساده انجام دهید، خوی ماهان و ایران ایر با امکان صدور انی، پرداخت آنلاین و قابل استرداد در سریع ترین سایت ایرانگردی امکانپذیر هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. خوی از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی خوی داخلی

اهداف بلند ایرانگردی ارایه خدمات به همه افراد هست و شاید برای برخی از افراد خرید اینترنتی سخت و دشوار هست که ایرانگردی با استفاده از آژانس قدیمی و معتبر اقدام به فروش تلفنی خوی کرده هست.
جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به خوی، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09155132539 و 05138598151 تماس گرفت.

تخفیفات خرید خوی

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت خوی گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران خوی قرار می‌دهد.
ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های خوی دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری خوی قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید خوی

لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی خوی استفاده کنید.
جدید ترین کد های تخفیف ایرانگردی کاملا رایگان و تضمین شده هست. با خیالی راحت همیشه ارزان‌تر از سایت اینترنتی ایرانگردی خرید کند.

بهترین زمان برای خرید خوی

می‌توان گفت بهترین ساعت خرید خوی با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید خوی، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید خوی

امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین خوی برای شما هواپیما وجود دارد.
مقایسه قیمت خرید خوی و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو خوی

سایت ایرانگردی سایت رزرو خوی هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید
برای رزرو خوی و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید خوی

مسافر برای اخذ خوی ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
در نحوه ی خرید خوی جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر خوی را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×