بلیط چارتر

خدمات گردشگری

کیف

کیف

ایرانگردی: معتبرترین سایت رزرو کیف و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس.خرید کیف از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت کیف

کیف با تضمین قیمت ارزان را از ایرانگردی خریداری کرد.
تضمین ارزان ترین قیمت در بین ایرلاین های و آژانس های فروش کیف ارایه می‌شود.

خرید کیف از ایرانگردی

خرید کیف از سایت ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد فوری امکان پذیر هست.
خرید اینترنتی کیف از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش کیف با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی کیف

امروزه خدمات پشتیبانی کیف از مهم ترین ارکان سایت فروش کیف هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.
مسافر می تواند پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره ی رایگان برای کیف از کادر مجرب ما بخواهد، ایرانگردی همیشه در صدد بهترین خدمات مشاوره ای برای شما عزیزان و مسافر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته کیف

کادر فنی متخصص مجرب کیف، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت کیف برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص کیف به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد کیف

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.

امکان استرداد کیف

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد کیف یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید کیف استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد کیف با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه کیف به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از کیف ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
حس خوب یک خرید راحت در سایت اینترنتی ایرانگردی | خرید کیف، هتل؛ تور، و غیره فقط با چند کلیک ساده

ارایه پشتیبانی ایرلاین های کیف

مسافر باید هنگام خرید کیف حتما به ایرلاین ارایه دهنده کیف توجه کند.
هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین کیف خود ارایه می‌دهند

تمامی ایرلاین های کیف

حدود 60 سال از زمانی که قدیمی ترین در تمامی ایرلاین های کیف تا امروز، یعنی ایران ایر (هما) با ادغام دو هواپیمایی به وجود می‌آمد گذشته هست. سال 1340 بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این آژانس همچنان در حال فعالیت هست، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از این ها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز این ها باطل شده هست.
تمامی ایرلاین های کیف ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی کیف

خرید اینترنتی کیف از تمامی ایرلاین ها در ایران گردی به راحتی و با چند کلیک ساده انجام دهید، کیف ماهان و ایران ایر با امکان صدور انی، پرداخت آنلاین و قابل استرداد در سریع ترین سایت ایرانگردی امکانپذیر هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. کیف از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی کیف داخلی

ایرانگردی یک سایت فروش کیف به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور کیف می‌کند.
ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین کیف برای شما هست.

تخفیفات خرید کیف

شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می‌تواند برای کارمندان خود تخفیف های مناسب برای کیف را فراهم کند تا کارمندان و کارگران بتواند کیفیی خود را با تخفیف از سایت خریداری کند.
فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله کیف خود قرار داده هست.

کد تخفیف خرید کیف

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید کیف می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای کیف بپردازد.
کد تخفیف خرید کیف ✓ تخفیف های کیف تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف کیف و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید کیف

بهترین زمان خرید کیف را می‌توان با استفاده از مواردی مانند زمان پرواز، نوع، مقصد، اخبار وغیره می‌توان تشخیص داد.
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.

مزایای خرید کیف

خرید اینترنتی کیف که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
از دیگر مزایای خرید کیف در سایت ایرانگردی این هست که در طول شبانه‌روز خرید اینترنتی کیف با پشتیبانی 24 ساعت برای شما امکان‌پذیر هست.

رزرو کیف

رزرو کیف از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. کیف تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی
برای رزرو کیف و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید کیف

سفر، چه کاری هست چه تفریحی، نیاز به آشنایی در مورد و نحوه ی خرید کیف و نیاز به برنامه ریزی دارد. این که کجا برود، با چه وسیله‌ای برود، کجا بماند، چند روز بمانید و کی برگردد، همه را باید در برنامه‌‌‌‌ خود لحاظ کند.
مسافر لازم است برای خرید کیف حتما از سایت معتبر کیف و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید کیف را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×