بلیط چارتر

خدمات گردشگری

جاسک

جاسک

همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات جاسکیی و کاهش قیمت جاسک برای مسافرین هست.جاسک با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و جاسک، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت جاسک

کاملترین مجموعه تضمین قیمتی جاسک در ایرانگردی ارایه می‌شود.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین جاسک از میان فروشندگان جاسک در سایت ایرانگردی.

خرید جاسک از ایرانگردی

خرید اینترنتی جاسک از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش جاسک با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.
خرید جاسک و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی جاسک

سایت ایرانگردی در کنار ارایه جاسک می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات جاسک به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته جاسک

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص جاسک در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09151150750 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
شماره تلفن های 05138598151 و 09151150750 سایت جاسک برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص جاسک به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد جاسک

کنسلی جاسک ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی جاسک وجود دارد که هزینه کنسلی جاسک مشخص می‌گردد.

امکان استرداد جاسک

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد جاسک یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید جاسک استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد جاسک با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه جاسک به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه جاسک به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
ایرانگردی سایت خرید جاسک از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو جاسک با بهترین قیمت، خرید اینترنتی جاسک با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های جاسک

ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های جاسک مسافر انجام دهد.
گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص جاسک از پشتیبانی ایرلاین های جاسک یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.

تمامی ایرلاین های جاسک

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های جاسک در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های جاسک ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی جاسک

خرید جاسک از سایت جاسک ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت برای مشاوره، خرید یا استرداد در کنار شما هست.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر جاسک و سایت فروش اینترنتی جاسک هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی جاسک داخلی

ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین جاسک برای شما هست.
خرید تلفنی جاسک از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش جاسک هست.

تخفیفات خرید جاسک

خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید جاسک ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای جاسک در خدمت شما هست.
تخفیف ویژه جاسک به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش جاسک در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.

کد تخفیف خرید جاسک

لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی جاسک استفاده کنید.
بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله جاسک در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله جاسک استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.

بهترین زمان برای خرید جاسک

در زمان هایی برخی از شهر ها شلوغ هستند برای ساکنان این شهر ها بهترین زمان برای مسافرت هست تا بهای کمتری پرداخت کند.
بهترین زمان خرید جاسک ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید جاسک

مسافر امکان تهیه آنلاین جاسک با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی جاسک را دارد.
یکی از مزایای خرید جاسک امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو جاسک

رزرواسیون جاسک ✈️ صدور الکترونیکی جاسک ✈️ خرید جاسک ✈️ رزرو جاسک ✈️ استرداد آنی و تلفنی جاسک
سایت ایرانگردی سایت رزرو جاسک هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09151150750 تماس بگیرید

نحوه خرید جاسک

مسافر برای جاسک به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید جاسک را از بین می‌برد.
خرید جاسک خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید جاسک آشنا باشد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×