بلیط چارتر

خدمات گردشگری

گوتنبرگ

گوتنبرگ

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات گوتنبرگیی و کاهش قیمت گوتنبرگ برای مسافرین هست.

تضمین ارزرانترین قیمت گوتنبرگ

تضمین ارزانترین گوتنبرگ در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید گوتنبرگ و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید گوتنبرگ از ایرانگردی

خرید اینترنتی گوتنبرگ از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش گوتنبرگ با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت گوتنبرگ کلیک کرد.
خرید گوتنبرگ و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی گوتنبرگ

سایت ایرانگردی در کنار ارایه گوتنبرگ می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
مسافر می تواند پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره ی رایگان برای گوتنبرگ از کادر مجرب ما بخواهد، ایرانگردی همیشه در صدد بهترین خدمات مشاوره ای برای شما عزیزان و مسافر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته گوتنبرگ

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند گوتنبرگ خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه گوتنبرگ را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد گوتنبرگ

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت گوتنبرگ خود برسد و می‌خواهد گوتنبرگ خود را کنسل کند.
جهت کنسل کردن گوتنبرگ این امر از طریق چارتر کننده و ایرلاین ها میسر هست. درصد جریمه استرداد گوتنبرگ با یکدیگر متفاوت هست. در صورت خرید گوتنبرگ از ایرانگردی مسافر می‌تواند با پشتیبانی ما تماس بگیرد و بلیط خود را کنسل کند.

ارائه گوتنبرگ به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه گوتنبرگ به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از گوتنبرگ ارایه شده بهترین را انتخاب کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های گوتنبرگ

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین گوتنبرگ خود ارایه می‌دهند
ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های گوتنبرگ مسافر انجام دهد.

تمامی ایرلاین های گوتنبرگ

حدود 60 سال از زمانی که قدیمی ترین در تمامی ایرلاین های گوتنبرگ تا امروز، یعنی ایران ایر (هما) با ادغام دو هواپیمایی به وجود می‌آمد گذشته هست. سال 1340 بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این آژانس همچنان در حال فعالیت هست، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از این ها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز این ها باطل شده هست.
تمامی ایرلاین های گوتنبرگ ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی گوتنبرگ

خرید اینترنتی گوتنبرگ از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی گوتنبرگ علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد گوتنبرگ را اینترنتی بخرد.
هدف اصلی سابت اینترنتی ایرانگردی ارایه فروش محصولات گردشگری هتلی و تور و من جمله گوتنبرگ هست.

خرید تلفنی گوتنبرگ داخلی

زمان خرید تلفنی گوتنبرگ می‌تواند در کمتر یک دقیقه و از طریق تماس تلفنی با آژانس هست.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله گوتنبرگ و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید گوتنبرگ

شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می‌تواند برای کارمندان خود تخفیف های مناسب برای گوتنبرگ را فراهم کند تا کارمندان و کارگران بتواند گوتنبرگیی خود را با تخفیف از سایت خریداری کند.
ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های گوتنبرگ دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری گوتنبرگ قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید گوتنبرگ

خرید ارزان با کوپن تخفیف، ورود کد تخفیف رایگان ایرانگردی در هنگام پرداخت در سایت جهت خرید گوتنبرگ .
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه گوتنبرگ به سایت ایرانگردی جهت خرید گوتنبرگ اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید گوتنبرگ استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید گوتنبرگ

خرید گوتنبرگ مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای گوتنبرگ پرداخت کرد.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید گوتنبرگ، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید گوتنبرگ

مسافر با چند کلیک ساده می‌تواند از بهترین ایرلاین ها گوتنبرگیی خود را تهیه کند، با خرید آنلاین گوتنبرگ از مزایای خرید که یکی از مهم ترین این صزفه جویی در هزینه های خود بهره منده شود.
مسافر امکان تهیه آنلاین گوتنبرگ با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی گوتنبرگ را دارد.

رزرو گوتنبرگ

رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با کمترین قیمت. گوتنبرگ در تمام ایرلاین ها با امکان استرداد و مشاوره لازم جهت کمترین میزان چریمه در ایرانگردی مهیا شده هست.
رزرو راحت ، ارزان و ایمن گوتنبرگ، پشتیبانی 24 ساعته و ارایه خدمات گردشگری و مشاوره ای لازم برای مشتریان خود در سایت ایرانگردی فراهم هست.

نحوه خرید گوتنبرگ

مسافر در نحوه ی خرید گوتنبرگ باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
خرید گوتنبرگ خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید گوتنبرگ آشنا باشد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×