بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر

چارتر

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.خرید چارتر از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر

تضمین بهترین قیمت یزای چارتری ارایه شده در سایت ایرانگردی.
بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر سایت های فروش چارتر عرضه می‌شود.

خرید چارتر از ایرانگردی

خرید اینترنتی چارتر از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش چارتر با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت چارتر کلیک کرد.
خرید چارتر و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی چارتر

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های چارتر به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی چارتر به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
سایت فروش چارتر ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر

هدف کادر پشتیبانی ایرانگردی ارایه ی بهترین خدمات پشتیبانی هر روز هفته و 24 ساعته در مورد چارتر به مسافرین عزیز هست.
کادر فنی متخصص مجرب چارتر، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.

استرداد چارتر

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.
دریافت راهنمای کامل استرداد بلیط هواپیما از ایرانگردی، راهنمای تلفنی بلیط هواپیما داخلی، راهنمای آنلاین بلیط هواپیما داخلی، جریمه کنسلی ایرلاین های داخلی و غیره را از ایرانگردی بخواهد.

ارائه چارتر به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین چارتر، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
در زمان خرید آنلاین چارتر لازم هست تعداد مسافرین را متناسب با سن این ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ کمتر را پرداخت کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر

مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های چارتر با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های چارتر ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09155132539 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های چارتر

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های چارتر اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های چارتر) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی چارتر

همچنین برای خرید چارتر با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش چارتر ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی چارتر فراهم می‌سازد.
هدف اصلی سابت اینترنتی ایرانگردی ارایه فروش محصولات گردشگری هتلی و تور و من جمله چارتر هست.

خرید تلفنی چارتر داخلی

ایرانگردی یک سایت فروش چارتر به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور چارتر می‌کند.
زمان خرید تلفنی چارتر می‌تواند در کمتر یک دقیقه و از طریق تماس تلفنی با آژانس هست.

تخفیفات خرید چارتر

شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می‌تواند برای کارمندان خود تخفیف های مناسب برای چارتر را فراهم کند تا کارمندان و کارگران بتواند چارتریی خود را با تخفیف از سایت خریداری کند.
تخفیف ویژه چارتر به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش چارتر در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.

کد تخفیف خرید چارتر

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید چارتر می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای چارتر بپردازد.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه چارتر به سایت ایرانگردی جهت خرید چارتر اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید چارتر استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید چارتر

خرید چارتر مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای چارتر پرداخت کرد.
بهترین زمان خرید چارتر ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید چارتر

امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین چارتر برای شما هواپیما وجود دارد.
از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی چارتر هست.

رزرو چارتر

رزرواسیون چارتر ✈️ صدور الکترونیکی چارتر ✈️ خرید چارتر ✈️ رزرو چارتر ✈️ استرداد آنی و تلفنی چارتر
مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو چارتر ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.

نحوه خرید چارتر

در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های چارتر آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.
سفر، چه کاری هست چه تفریحی، نیاز به آشنایی در مورد و نحوه ی خرید چارتر و نیاز به برنامه ریزی دارد. این که کجا برود، با چه وسیله‌ای برود، کجا بماند، چند روز بمانید و کی برگردد، همه را باید در برنامه‌‌‌‌ خود لحاظ کند.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×