بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بصره

بصره

این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.بصره: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.

تضمین ارزرانترین قیمت بصره

کاملترین مجموعه تضمین قیمتی بصره در ایرانگردی ارایه می‌شود.
خرید ارزانترین بصره از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.

خرید بصره از ایرانگردی

خرید آنلاین بصره با کمترین نرخ و هزینه در اختیار شما مسافرین عزیز می‌گیرد.
خرید بصره و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی بصره

سایت فروش بصره ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب بصره از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بصره

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بصره خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه بصره را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد بصره

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.

امکان استرداد بصره

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد بصره یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید بصره استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد بصره با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه بصره به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین بصره، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
حس خوب یک خرید راحت در سایت اینترنتی ایرانگردی | خرید بصره، هتل؛ تور، و غیره فقط با چند کلیک ساده

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بصره

مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های بصره با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.
ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های بصره مسافر انجام دهد.

تمامی ایرلاین های بصره

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های بصره اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.
شرکت هواپیمایی وارش را می‌توان جدید ترین شرکت هواپیمایی فعال کشور در بین تمامی ایرلاین های بصره نظر گرفت. در حال حاضر هواپیما های شرکت هواپیمایی وارش به شهر های مهمی همچون شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، مشهد، کیش، رامسر، ساری، گرگان، رشت و نوشهر پرواز می‌کند.

خرید اینترنتی بصره

بصره اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش بصره خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
خرید اینترنتی بصره از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی بصره علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد بصره را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی بصره داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی بصره دایر هست.
جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به بصره، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09155132539 و 05138598151 تماس گرفت.

تخفیفات خرید بصره

خرید بصره با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی بصره شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید بصره

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای بصره هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه بصره را تجربه کند.
دریافت جدید ترین کد تخفیف بصره اینترنتی ازجمله بصره در ایرانگردی موجود و قابل استفاده هست. مسافر می‌تواند در هنگام خرید بصره کد تخفیفی خود را وارد و شانس خود را امتحان کند.

بهترین زمان برای خرید بصره

در زمان هایی برخی از شهر ها شلوغ هستند برای ساکنان این شهر ها بهترین زمان برای مسافرت هست تا بهای کمتری پرداخت کند.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید بصره، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید بصره

مسافر با چند کلیک ساده می‌تواند از بهترین ایرلاین ها بصرهیی خود را تهیه کند، با خرید آنلاین بصره از مزایای خرید که یکی از مهم ترین این صزفه جویی در هزینه های خود بهره منده شود.
خرید اینترنتی بصره که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.

رزرو بصره

مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو بصره ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.
رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با کمترین قیمت. بصره در تمام ایرلاین ها با امکان استرداد و مشاوره لازم جهت کمترین میزان چریمه در ایرانگردی مهیا شده هست.

نحوه خرید بصره

مسافر در نحوه ی خرید بصره باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
مسافر برای بصره به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید بصره را از بین می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×