بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بیلوند

بیلوند

این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.خرید بیلوند از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت بیلوند

خرید ارزانترین بیلوند از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.
بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر سایت های فروش بیلوند عرضه می‌شود.

خرید بیلوند از ایرانگردی

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایرانگردی: رزرو ارزان ترین قیمت بیلوند با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی و واتساپی.
خرید اینترنتی بیلوند از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش بیلوند با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بیلوند کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی بیلوند

با پشتیبانی بیلوند ایرانگردی بهترین بیلوند با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.
شماره های پشتیبانی بیلوند ایرانگردی 09155132539 و شماره 05138598151 هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بیلوند

گر در وقت انتخاب یا خرید بیلوند هر گونه مشکل یا سوالی و یا نیاز به مشاور حس شد با خیال راحت با کادر مجرب و حرفه ای پیشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی تماس گرفت و مشاور ایرانگردی در خدمت شما هست.
مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بیلوند خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.

استرداد بیلوند

چگونه بیلوند خریداری شده از ایرانگردی را کنسل می‌شود؟ جهت کنسل کردن بیلوند و استرداد مبلغ این از ایرانگردی چه باید کرد و با کمترین جریمه بیلوند خود را کنسل شود.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از بیلوند استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه بیلوند به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی آنلاین بیلوند: فروش اینترنتی برترین بیلوند از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.
خرید آنلاین بهترین های محصولات گردشگری از قبیل بیلوند ، تور، هتل و مسافرت از برترین ایرلاین های پروازی با تضمین قیمت و کیفیت ⚡ امکان پرداخت اینترنتی یا خرید تلفنی

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بیلوند

گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص بیلوند از پشتیبانی ایرلاین های بیلوند یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.
درصورت خرید بیلوند دو مسیره و یا رفت وبرگشت جهت اطلاع از داشتن قرارداد فی مابین ایرلاین ها با پشتیبانی ایرانگردی تماس حاصل فرمایید و ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های بیلوند آگاهی پیدا کند.

تمامی ایرلاین های بیلوند

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های بیلوند در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
تمامی ایرلاین های بیلوند ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی بیلوند

خرید بیلوند در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. بیلوند از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی بیلوند داخلی

ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین بیلوند برای شما هست.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله بیلوند و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید بیلوند

خرید بیلوند با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی بیلوند شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید بیلوند

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید بیلوند می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای بیلوند بپردازد.
با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.

بهترین زمان برای خرید بیلوند

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.
بهترین زمان خرید بیلوند ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید بیلوند

مزیت مهم خرید بیلوند این هست که مسافر می‌تواند خرید بیلوند را از خانه یا هر مکانی انجام دهد.
یکی از مزایای خرید بیلوند امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو بیلوند

رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با کمترین قیمت. بیلوند در تمام ایرلاین ها با امکان استرداد و مشاوره لازم جهت کمترین میزان چریمه در ایرانگردی مهیا شده هست.
رزرو راحت ، ارزان و ایمن بیلوند، پشتیبانی 24 ساعته و ارایه خدمات گردشگری و مشاوره ای لازم برای مشتریان خود در سایت ایرانگردی فراهم هست.

نحوه خرید بیلوند

خرید بیلوند خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید بیلوند آشنا باشد.
مسافر لازم است برای خرید بیلوند حتما از سایت معتبر بیلوند و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید بیلوند را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×