بلیط چارتر

خدمات گردشگری

آدانا

آدانا

ایرانگردی: معتبرترین سایت رزرو آدانا و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس.آدانا با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و آدانا، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت آدانا

خرید ارزانترین آدانا از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.
بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر سایت های فروش آدانا عرضه می‌شود.

خرید آدانا از ایرانگردی

خرید آنلاین آدانا با کمترین نرخ و هزینه در اختیار شما مسافرین عزیز می‌گیرد.
خرید آدانا و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی آدانا

پشتیبانی 24 ساعته آدانا و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی آدانا هست.
امروزه خدمات پشتیبانی آدانا از مهم ترین ارکان سایت فروش آدانا هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته آدانا

کادر فنی متخصص مجرب آدانا، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت آدانا برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص آدانا به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد آدانا

جهت کنسل کردن آدانا این امر از طریق چارتر کننده و ایرلاین ها میسر هست. درصد جریمه استرداد آدانا با یکدیگر متفاوت هست. در صورت خرید آدانا از ایرانگردی مسافر می‌تواند با پشتیبانی ما تماس بگیرد و بلیط خود را کنسل کند.

ارائه آدانا به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین آدانا، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
در زمان خرید آنلاین آدانا لازم هست تعداد مسافرین را متناسب با سن این ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ کمتر را پرداخت کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های آدانا

مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های آدانا با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.
گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص آدانا از پشتیبانی ایرلاین های آدانا یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.

تمامی ایرلاین های آدانا

ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های آدانا ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.
تمامی ایرلاین های آدانا ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی آدانا

همچنین برای خرید آدانا با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش آدانا ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی آدانا فراهم می‌سازد.
خرید آدانا در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.

خرید تلفنی آدانا داخلی

برای خرید تلفنی آدانا می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09155132539 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای آدانا مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن آدانا کند.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع آدانا هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید آدانا

تخفیف ویژه آدانا به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش آدانا در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی آدانا شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید آدانا

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای آدانا هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه آدانا را تجربه کند.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه آدانا به سایت ایرانگردی جهت خرید آدانا اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید آدانا استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید آدانا

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.
بهترین زمان خرید آدانا ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید آدانا

امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین آدانا برای شما هواپیما وجود دارد.
مقایسه قیمت خرید آدانا و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو آدانا

ایرانگردی امکان رزرو آدانا را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
سایت ایرانگردی سایت رزرو آدانا هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید

نحوه خرید آدانا

در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های آدانا آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.
مسافر برای آدانا به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید آدانا را از بین می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×