بلیط چارتر

خدمات گردشگری

فروش بلیط هواپیما

فروش بلیط هواپیما

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.

تضمین ارزرانترین قیمت فروش بلیط هواپیما

تضمین ارزان ترین قیمت در بین ایرلاین های و آژانس های فروش فروش بلیط هواپیما ارایه می‌شود.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین فروش بلیط هواپیما از میان فروشندگان فروش بلیط هواپیما در سایت ایرانگردی.

خرید فروش بلیط هواپیما از ایرانگردی

در سایت ایرانگردی می‌تواند خرید هوشمندانه فروش بلیط هواپیما با ایرانگردی تجربه کرد.
خرید فروش بلیط هواپیما و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی فروش بلیط هواپیما

پشتیبانی 24 ساعته فروش بلیط هواپیما و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی فروش بلیط هواپیما هست.
شماره های پشتیبانی فروش بلیط هواپیما ایرانگردی 09151150750 و شماره 05138598151 هست.

هر روز هفته و 24 ساعته فروش بلیط هواپیما

گر در وقت انتخاب یا خرید فروش بلیط هواپیما هر گونه مشکل یا سوالی و یا نیاز به مشاور حس شد با خیال راحت با کادر مجرب و حرفه ای پیشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی تماس گرفت و مشاور ایرانگردی در خدمت شما هست.
با پشتیبانی 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن درصدد رضایت مندی بیشتر مشتریان فروش بلیط هواپیما خود را دارد. لذا مسافر قادر خواهد بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت هر گونه سوال یا ابهام و مشکل در خصوص فروش بلیط هواپیما با ما تماس بگیرد.

استرداد فروش بلیط هواپیما

راهنما و قوانین استرداد و کنسلی فروش بلیط هواپیما از ایرانگردی پرسیده شود، ایرانگردی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته.
چگونه فروش بلیط هواپیما خریداری شده از ایرانگردی را کنسل می‌شود؟ جهت کنسل کردن فروش بلیط هواپیما و استرداد مبلغ این از ایرانگردی چه باید کرد و با کمترین جریمه فروش بلیط هواپیما خود را کنسل شود.

ارائه فروش بلیط هواپیما به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از فروش بلیط هواپیما ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
در زمان خرید آنلاین فروش بلیط هواپیما لازم هست تعداد مسافرین را متناسب با سن این ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ کمتر را پرداخت کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های فروش بلیط هواپیما

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین فروش بلیط هواپیما خود ارایه می‌دهند
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های فروش بلیط هواپیما ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09151150750 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های فروش بلیط هواپیما

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های فروش بلیط هواپیما) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های فروش بلیط هواپیما ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی فروش بلیط هواپیما

همچنین برای خرید فروش بلیط هواپیما با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش فروش بلیط هواپیما ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی فروش بلیط هواپیما فراهم می‌سازد.
خرید اینترنتی فروش بلیط هواپیما از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی فروش بلیط هواپیما علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد فروش بلیط هواپیما را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی فروش بلیط هواپیما داخلی

ایرانگردی یک سایت فروش فروش بلیط هواپیما به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور فروش بلیط هواپیما می‌کند.
خرید تلفنی فروش بلیط هواپیما از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش فروش بلیط هواپیما هست.

تخفیفات خرید فروش بلیط هواپیما

خرید فروش بلیط هواپیما با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله فروش بلیط هواپیما خود قرار داده هست.

کد تخفیف خرید فروش بلیط هواپیما

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید فروش بلیط هواپیما می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای فروش بلیط هواپیما بپردازد.
کد تخفیف خرید فروش بلیط هواپیما ✓ تخفیف های فروش بلیط هواپیما تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف فروش بلیط هواپیما و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید فروش بلیط هواپیما

البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید فروش بلیط هواپیما، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.
مسافر اگر قصد خرید فروش بلیط هواپیما را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید فروش بلیط هواپیما

از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی فروش بلیط هواپیما هست.
یکی از مزایای خرید فروش بلیط هواپیما امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو فروش بلیط هواپیما

رزرواسیون فروش بلیط هواپیما ✈️ صدور الکترونیکی فروش بلیط هواپیما ✈️ خرید فروش بلیط هواپیما ✈️ رزرو فروش بلیط هواپیما ✈️ استرداد آنی و تلفنی فروش بلیط هواپیما
رزرو فروش بلیط هواپیما در سایت ایرانگردی بسیار ساده و راحت هست. مسافر می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط ✈️ خود را تهیه و رزرو نماید.

نحوه خرید فروش بلیط هواپیما

خرید فروش بلیط هواپیما خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید فروش بلیط هواپیما آشنا باشد.
مسافر لازم است برای خرید فروش بلیط هواپیما حتما از سایت معتبر فروش بلیط هواپیما و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید فروش بلیط هواپیما را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×