بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بليط هواپيما

بليط هواپيما

این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.سایت فروش بليط هواپيما و ارزان ترین نرخ پرواز بليط هواپيما ایران در کلیه مسیر های پروازی، ایرانگردی مرکز فروش آنلاین بليط هواپيما

تضمین ارزرانترین قیمت بليط هواپيما

رزرو آنلاین بليط هواپيما در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین بليط هواپيما از میان فروشندگان بليط هواپيما در سایت ایرانگردی.

خرید بليط هواپيما از ایرانگردی

خرید آنلاین بليط هواپيما با کمترین نرخ و هزینه در اختیار شما مسافرین عزیز می‌گیرد.
خرید اینترنتی بليط هواپيما از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش بليط هواپيما با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی بليط هواپيما

با پشتیبانی بليط هواپيما ایرانگردی بهترین بليط هواپيما با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات بليط هواپيما به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بليط هواپيما

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بليط هواپيما خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه بليط هواپيما را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد بليط هواپيما

دریافت راهنمای کامل استرداد بلیط هواپیما از ایرانگردی، راهنمای تلفنی بلیط هواپیما داخلی، راهنمای آنلاین بلیط هواپیما داخلی، جریمه کنسلی ایرلاین های داخلی و غیره را از ایرانگردی بخواهد.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از بليط هواپيما استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه بليط هواپيما به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه بليط هواپيما به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
ایرانگردی سایت خرید بليط هواپيما از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو بليط هواپيما با بهترین قیمت، خرید اینترنتی بليط هواپيما با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بليط هواپيما

مسافر باید هنگام خرید بليط هواپيما حتما به ایرلاین ارایه دهنده بليط هواپيما توجه کند.
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های بليط هواپيما اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های بليط هواپيما

شرکت هواپیمایی وارش را می‌توان جدید ترین شرکت هواپیمایی فعال کشور در بین تمامی ایرلاین های بليط هواپيما نظر گرفت. در حال حاضر هواپیما های شرکت هواپیمایی وارش به شهر های مهمی همچون شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، مشهد، کیش، رامسر، ساری، گرگان، رشت و نوشهر پرواز می‌کند.
شرکت هواپیمایی ساها که در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش در بین تمام ایرلاین های بليط هواپيما تأسیس شده هست به دلیل بالابودن سن ناوگان، ادامه فعالیت این از اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری متوقف شدو قرار هست این ایرلاین با واردات هواپیما های جدید فعالیت خود را از سر بگیرد. ساها مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش هست که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

خرید اینترنتی بليط هواپيما

خرید اینترنتی بليط هواپيما از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی بليط هواپيما علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد بليط هواپيما را اینترنتی بخرد.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر بليط هواپيما و سایت فروش اینترنتی بليط هواپيما هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی بليط هواپيما داخلی

سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع بليط هواپيما هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله بليط هواپيما و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید بليط هواپيما

سایت ایرانگردی در جشنواره های مختلف اقدام به کد های تخفیفی برای مسافرین و بازدیدکنندگان سایت خود قرار می‌دهد.
خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید بليط هواپيما ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای بليط هواپيما در خدمت شما هست.

کد تخفیف خرید بليط هواپيما

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید بليط هواپيما می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای بليط هواپيما بپردازد.
کد تخفیف خرید بليط هواپيما ✓ تخفیف های بليط هواپيما تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف بليط هواپيما و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید بليط هواپيما

بهترین زمان خرید بليط هواپيما را می‌توان با استفاده از مواردی مانند زمان پرواز، نوع، مقصد، اخبار وغیره می‌توان تشخیص داد.
مسافر اگر قصد خرید بليط هواپيما را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید بليط هواپيما

مسافر امکان تهیه آنلاین بليط هواپيما با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی بليط هواپيما را دارد.
مقایسه قیمت خرید بليط هواپيما و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو بليط هواپيما

ایرانگردی امکان رزرو بليط هواپيما را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
سایت ایرانگردی سایت رزرو بليط هواپيما هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید

نحوه خرید بليط هواپيما

امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید بليط هواپيما نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.
در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های بليط هواپيما آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×