بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیت پرواز هواپیما

بلیت پرواز هواپیما

ارایه خدمات خوب بلیت پرواز هواپیما به مسافرین جز بهترین افتخارات ایرانگردی هست.ایرانگردی: معتبرترین سایت رزرو بلیت پرواز هواپیما و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس.

تضمین ارزرانترین قیمت بلیت پرواز هواپیما

بلیت پرواز هواپیما با تضمین قیمت ارزان را از ایرانگردی خریداری کرد.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین بلیت پرواز هواپیما از میان فروشندگان بلیت پرواز هواپیما در سایت ایرانگردی.

خرید بلیت پرواز هواپیما از ایرانگردی

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایرانگردی: رزرو ارزان ترین قیمت بلیت پرواز هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی و واتساپی.
خرید بلیت پرواز هواپیما و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی بلیت پرواز هواپیما

با پشتیبانی بلیت پرواز هواپیما ایرانگردی بهترین بلیت پرواز هواپیما با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب بلیت پرواز هواپیما از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیت پرواز هواپیما

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بلیت پرواز هواپیما خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت بلیت پرواز هواپیما مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.

استرداد بلیت پرواز هواپیما

راهنما و قوانین استرداد و کنسلی بلیت پرواز هواپیما از ایرانگردی پرسیده شود، ایرانگردی از معتبرترین سایت های بلیت پرواز هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته.
جهت کنسل کردن بلیت پرواز هواپیما این امر از طریق چارتر کننده و ایرلاین ها میسر هست. درصد جریمه استرداد بلیت پرواز هواپیما با یکدیگر متفاوت هست. در صورت خرید بلیت پرواز هواپیما از ایرانگردی مسافر می‌تواند با پشتیبانی ما تماس بگیرد و بلیط خود را کنسل کند.

ارائه بلیت پرواز هواپیما به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی آنلاین بلیت پرواز هواپیما: فروش اینترنتی برترین بلیت پرواز هواپیما از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.
ایرانگردی سایت خرید بلیت پرواز هواپیما از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو بلیت پرواز هواپیما با بهترین قیمت، خرید اینترنتی بلیت پرواز هواپیما با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما

همیشه ایرلاین های گران قیمت، خدمات پشتیبانی بهتری ارایه نمی‌کنند و ممکن هست ایرلاین های کم هزینه تر خدمات بهتری ارایه کند. لطفا با ایرانگردی در رابطه با ارایه خدمات ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما تماس بگیرید.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09151150750 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های بلیت پرواز هواپیما ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی بلیت پرواز هواپیما

خرید بلیت پرواز هواپیما از سایت بلیت پرواز هواپیما ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت برای مشاوره، خرید یا استرداد در کنار شما هست.
خرید بلیت پرواز هواپیما در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.

خرید تلفنی بلیت پرواز هواپیما داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی بلیت پرواز هواپیما دایر هست.
جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به بلیت پرواز هواپیما، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09151150750 و 05138598151 تماس گرفت.

تخفیفات خرید بلیت پرواز هواپیما

تخفیف ویژه بلیت پرواز هواپیما به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش بلیت پرواز هواپیما در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر بلیت پرواز هواپیما به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص بلیت پرواز هواپیما دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید بلیت پرواز هواپیما

لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی بلیت پرواز هواپیما استفاده کنید.
بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله بلیت پرواز هواپیما در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله بلیت پرواز هواپیما استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.

بهترین زمان برای خرید بلیت پرواز هواپیما

بهترین زمان خرید بلیت پرواز هواپیما را می‌توان با استفاده از مواردی مانند زمان پرواز، نوع، مقصد، اخبار وغیره می‌توان تشخیص داد.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید بلیت پرواز هواپیما، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید بلیت پرواز هواپیما

مزیت دیگر خرید اینترنتی بلیت پرواز هواپیما از ایرانگردی این هست که با توجه به قوانین ایرلاین ها مسافر می‌تواند بلیط سفر را بی دردسر لغو کنید یا تغییر دهد.
یکی از مزایای خرید بلیت پرواز هواپیما امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو بلیت پرواز هواپیما

مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو بلیت پرواز هواپیما ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.
برای رزرو بلیت پرواز هواپیما و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید بلیت پرواز هواپیما

امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید بلیت پرواز هواپیما نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.
در نحوه ی خرید بلیت پرواز هواپیما جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر بلیت پرواز هواپیما را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×