بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیت پرفروش

بلیت پرفروش

ایرانگردی بهترین و معتبرترین سایت بلیت پرفروش، قطار و اتوبوس در بین سایت های بلیت پرفروش هست.ارایه خدمات خوب بلیت پرفروش به مسافرین جز بهترین افتخارات ایرانگردی هست.

تضمین ارزرانترین قیمت بلیت پرفروش

تضمین ارزانترین بلیت پرفروش در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید بلیت پرفروش و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین ارزان ترین قیمت در بین ایرلاین های و آژانس های فروش بلیت پرفروش ارایه می‌شود.

خرید بلیت پرفروش از ایرانگردی

خرید بلیت پرفروش از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید بلیت پرفروش و خرید اینترنتی بلیت پرفروش هست.
خرید آنلاین بلیت پرفروش با کمترین نرخ و هزینه در اختیار شما مسافرین عزیز می‌گیرد.

خدمات پشتیبانی بلیت پرفروش

سایت ایرانگردی در کنار ارایه بلیت پرفروش می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
پشتیبانی 24 ساعته بلیت پرفروش و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی بلیت پرفروش هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیت پرفروش

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند بلیت پرفروش خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
با پشتیبانی 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن درصدد رضایت مندی بیشتر مشتریان بلیت پرفروش خود را دارد. لذا مسافر قادر خواهد بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت هر گونه سوال یا ابهام و مشکل در خصوص بلیت پرفروش با ما تماس بگیرد.

استرداد بلیت پرفروش

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت بلیت پرفروش خود برسد و می‌خواهد بلیت پرفروش خود را کنسل کند.

امکان استرداد بلیت پرفروش

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد بلیت پرفروش یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید بلیت پرفروش استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد بلیت پرفروش با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه بلیت پرفروش به صورت کاملا آنلاین

حس خوب یک خرید راحت در سایت اینترنتی ایرانگردی | خرید بلیت پرفروش، هتل؛ تور، و غیره فقط با چند کلیک ساده
ایرانگردی سایت خرید بلیت پرفروش از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو بلیت پرفروش با بهترین قیمت، خرید اینترنتی بلیت پرفروش با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیت پرفروش

همیشه ایرلاین های گران قیمت، خدمات پشتیبانی بهتری ارایه نمی‌کنند و ممکن هست ایرلاین های کم هزینه تر خدمات بهتری ارایه کند. لطفا با ایرانگردی در رابطه با ارایه خدمات ایرلاین های بلیت پرفروش تماس بگیرید.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های بلیت پرفروش ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09151150750 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های بلیت پرفروش

در سایت ایرانگردی لیست تمامی ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در زمینه ی بلیت پرفروش که در حال حاضر در ایران فعال بوده و پرواز دارند را برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
شرکت هواپیمایی ساها که در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش در بین تمام ایرلاین های بلیت پرفروش تأسیس شده هست به دلیل بالابودن سن ناوگان، ادامه فعالیت این از اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری متوقف شدو قرار هست این ایرلاین با واردات هواپیما های جدید فعالیت خود را از سر بگیرد. ساها مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش هست که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

خرید اینترنتی بلیت پرفروش

ایرانگردی یک موتور جستجو گر بلیت پرفروش و سایت فروش اینترنتی بلیت پرفروش هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. بلیت پرفروش از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی بلیت پرفروش داخلی

خرید تلفنی بلیت پرفروش از ایرانگردی که یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیت پرفروش هست.
خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی بلیت پرفروش دایر هست.

تخفیفات خرید بلیت پرفروش

شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می‌تواند برای کارمندان خود تخفیف های مناسب برای بلیت پرفروش را فراهم کند تا کارمندان و کارگران بتواند بلیت پرفروشیی خود را با تخفیف از سایت خریداری کند.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی بلیت پرفروش شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید بلیت پرفروش

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید بلیت پرفروش می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای بلیت پرفروش بپردازد.
جدید ترین کد های تخفیف ایرانگردی کاملا رایگان و تضمین شده هست. با خیالی راحت همیشه ارزان‌تر از سایت اینترنتی ایرانگردی خرید کند.

بهترین زمان برای خرید بلیت پرفروش

در زمان هایی برخی از شهر ها شلوغ هستند برای ساکنان این شهر ها بهترین زمان برای مسافرت هست تا بهای کمتری پرداخت کند.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید بلیت پرفروش، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید بلیت پرفروش

مسافر امکان تهیه آنلاین بلیت پرفروش با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی بلیت پرفروش را دارد.
از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی بلیت پرفروش هست.

رزرو بلیت پرفروش

رزرو بلیت پرفروش از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. بلیت پرفروش تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی
برای رزرو بلیت پرفروش و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید بلیت پرفروش

مسافر برای اخذ بلیت پرفروش ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
سفر، چه کاری هست چه تفریحی، نیاز به آشنایی در مورد و نحوه ی خرید بلیت پرفروش و نیاز به برنامه ریزی دارد. این که کجا برود، با چه وسیله‌ای برود، کجا بماند، چند روز بمانید و کی برگردد، همه را باید در برنامه‌‌‌‌ خود لحاظ کند.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×