بلیط چارتر

خدمات گردشگری

فروش بلیت ایرلاین

فروش بلیت ایرلاین

ارایه خدمات خوب فروش بلیت ایرلاین به مسافرین جز بهترین افتخارات ایرانگردی هست.فروش بلیت ایرلاین: برای خرید بلیط هواپیما لازم به رفتن به آژانس های هواپیمایی نیست ✈️ چندتا کلیک ساده برای خرید بلیط ارزان هواپیما در مسیر مورد‌نظر انتخاب کرد.

تضمین ارزرانترین قیمت فروش بلیت ایرلاین

رزرو آنلاین فروش بلیت ایرلاین در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.
تضمین بهترین قیمت یزای فروش بلیت ایرلاینی ارایه شده در سایت ایرانگردی.

خرید فروش بلیت ایرلاین از ایرانگردی

ایرانگردی: سایت معتبر خرید فروش بلیت ایرلاین و بستری مطمین برای مشاوره در سفر کردن شما هست.
خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش فروش بلیت ایرلاین با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی فروش بلیت ایرلاین

پشتیبانی 24 ساعته فروش بلیت ایرلاین و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی فروش بلیت ایرلاین هست.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب فروش بلیت ایرلاین از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته فروش بلیت ایرلاین

کادر فنی متخصص مجرب فروش بلیت ایرلاین، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته ایرانگردی در خصوص فروش بلیت ایرلاین در هر زمان و مکان قادر به پاسخگویی به مشتریان گرامی‌خواهد بود. سایت ایرانگردی فروش بلیت ایرلاین به عنوان یکی از آژانس های پیشرو در ارایه خدمات، با کادر مجرب در کنار شما هست.

استرداد فروش بلیت ایرلاین

در این شرایط باید از استرداد فروش بلیت ایرلاین استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.

ارائه فروش بلیت ایرلاین به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از فروش بلیت ایرلاین ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
سایت اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در سرتاسر کشور به صورت آنلاین فراهم نموده هست و با چند کلیک ساده بلیط خود را می‌توانید خریداری کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های فروش بلیت ایرلاین

مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های فروش بلیت ایرلاین با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.
این ایرلاین ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند. اما درست هست که این پرواز ها به نسبت سایر پرواز ها ارزان تر هست و لزوما همان خدمات عالی تر را ارایه نمی‌دهند.

تمامی ایرلاین های فروش بلیت ایرلاین

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های فروش بلیت ایرلاین اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.
شرکت هواپیمایی ساها که در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش در بین تمام ایرلاین های فروش بلیت ایرلاین تأسیس شده هست به دلیل بالابودن سن ناوگان، ادامه فعالیت این از اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری متوقف شدو قرار هست این ایرلاین با واردات هواپیما های جدید فعالیت خود را از سر بگیرد. ساها مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش هست که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین

خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد فروش بلیت ایرلاین را اینترنتی بخرد.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. فروش بلیت ایرلاین از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی فروش بلیت ایرلاین داخلی

جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به فروش بلیت ایرلاین، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09155132539 و 05138598151 تماس گرفت.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع فروش بلیت ایرلاین هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید فروش بلیت ایرلاین

تخفیف ویژه فروش بلیت ایرلاین به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش فروش بلیت ایرلاین در نظر گرفته می‌شود و هیچ تفاوتی بین بلیط با تخفیف و بدون تخفیف وجود ندارد مگر در استرداد بلیط.
فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله فروش بلیت ایرلاین خود قرار داده هست.

کد تخفیف خرید فروش بلیت ایرلاین

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
کد تخفیف خرید فروش بلیت ایرلاین ✓ تخفیف های فروش بلیت ایرلاین تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف فروش بلیت ایرلاین و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید فروش بلیت ایرلاین

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.
با این وجود از مهم ترین نکات خرید فروش بلیت ایرلاین دقت لازم و کافی به همه عوامل پرواز هست مثل زمان پرواز، زمان رسیدن، مدت زمان پرواز، نحوه ی ارایه خدمات و غیره هست.

مزایای خرید فروش بلیت ایرلاین

مزیت دیگر خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین از ایرانگردی این هست که با توجه به قوانین ایرلاین ها مسافر می‌تواند بلیط سفر را بی دردسر لغو کنید یا تغییر دهد.
از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی فروش بلیت ایرلاین هست.

رزرو فروش بلیت ایرلاین

رزرواسیون فروش بلیت ایرلاین ✈️ صدور الکترونیکی فروش بلیت ایرلاین ✈️ خرید فروش بلیت ایرلاین ✈️ رزرو فروش بلیت ایرلاین ✈️ استرداد آنی و تلفنی فروش بلیت ایرلاین
مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو فروش بلیت ایرلاین ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.

نحوه خرید فروش بلیت ایرلاین

امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید فروش بلیت ایرلاین نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.
مسافر لازم است برای خرید فروش بلیت ایرلاین حتما از سایت معتبر فروش بلیت ایرلاین و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید فروش بلیت ایرلاین را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×