بلیط چارتر

خدمات گردشگری

فروش ارزان

فروش ارزان

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.فروش ارزان با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و فروش ارزان، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت فروش ارزان

تضمین ارزانترین فروش ارزان در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید فروش ارزان و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید فروش ارزان از ایرانگردی

در سایت ایرانگردی می‌تواند خرید هوشمندانه فروش ارزان با ایرانگردی تجربه کرد.
خرید فروش ارزان و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی فروش ارزان

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های فروش ارزان به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی فروش ارزان به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
سایت ایرانگردی در کنار ارایه فروش ارزان می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.

هر روز هفته و 24 ساعته فروش ارزان

مسافر در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌تواند فروش ارزان خریداری کند و چنانچه با مشکلی مواجه شد با یک تماس تلفنی مشکل را از سمت پشتیبان ایرانگردی پیگیری کند تا مشکل ایشان هر چه سریع تر رفع شود.
شماره تلفن های 05138598151 و 09151150750 سایت فروش ارزان برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص فروش ارزان به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد فروش ارزان

در این شرایط باید از استرداد فروش ارزان استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از فروش ارزان استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه فروش ارزان به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در سرتاسر کشور به صورت آنلاین فراهم نموده هست و با چند کلیک ساده بلیط خود را می‌توانید خریداری کند.
سایت اینترنتی آنلاین فروش ارزان: فروش اینترنتی برترین فروش ارزان از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های فروش ارزان

ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های فروش ارزان مسافر انجام دهد.
گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص فروش ارزان از پشتیبانی ایرلاین های فروش ارزان یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.

تمامی ایرلاین های فروش ارزان

حدود 60 سال از زمانی که قدیمی ترین در تمامی ایرلاین های فروش ارزان تا امروز، یعنی ایران ایر (هما) با ادغام دو هواپیمایی به وجود می‌آمد گذشته هست. سال 1340 بود که بر اثر ادغام دو هواپیمایی Iranian Airways و Persian Airways شرکت هواپیمایی ایران ایر به وجود آمد. این آژانس همچنان در حال فعالیت هست، اما در طول این سال ها و تا امروز شرکت های هواپیمایی جدیدی به وجود آمده اند. بیشتر این هواپیمایی ها امروز فعال هستند، اما برخی از این ها در سالهای گذشته یا از فعالیت دست کشیده اند یا مجوز این ها باطل شده هست.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های فروش ارزان) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی فروش ارزان

فروش ارزان اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش فروش ارزان خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
خرید اینترنتی فروش ارزان از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی فروش ارزان علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد فروش ارزان را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی فروش ارزان داخلی

برای خرید تلفنی فروش ارزان می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09151150750 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای فروش ارزان مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن فروش ارزان کند.
خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی فروش ارزان دایر هست.

تخفیفات خرید فروش ارزان

سایت ایرانگردی در جشنواره های مختلف اقدام به کد های تخفیفی برای مسافرین و بازدیدکنندگان سایت خود قرار می‌دهد.
لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت فروش ارزان گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران فروش ارزان قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید فروش ارزان

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید فروش ارزان می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای فروش ارزان بپردازد.
کد تخفیف خرید فروش ارزان ✓ تخفیف های فروش ارزان تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف فروش ارزان و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید فروش ارزان

در زمان هایی برخی از شهر ها شلوغ هستند برای ساکنان این شهر ها بهترین زمان برای مسافرت هست تا بهای کمتری پرداخت کند.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید فروش ارزان، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید فروش ارزان

خرید اینترنتی فروش ارزان که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی فروش ارزان هست.

رزرو فروش ارزان

ایرانگردی امکان رزرو فروش ارزان را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو فروش ارزان ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.

نحوه خرید فروش ارزان

مسافر برای اخذ فروش ارزان ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید فروش ارزان نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×