بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیت

بلیت

ایرانگردی: معتبرترین سایت رزرو بلیت و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس.سایت فروش بلیت و ارزان ترین نرخ پرواز بلیت ایران در کلیه مسیر های پروازی، ایرانگردی مرکز فروش آنلاین بلیت

تضمین ارزرانترین قیمت بلیت

رزرو آنلاین بلیت در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید بلیت از ایرانگردی

خرید بلیت ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .
خرید بلیت و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی بلیت

سایت ایرانگردی در کنار ارایه بلیت می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب بلیت از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیت

گر در وقت انتخاب یا خرید بلیت هر گونه مشکل یا سوالی و یا نیاز به مشاور حس شد با خیال راحت با کادر مجرب و حرفه ای پیشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی تماس گرفت و مشاور ایرانگردی در خدمت شما هست.
با پشتیبانی 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن درصدد رضایت مندی بیشتر مشتریان بلیت خود را دارد. لذا مسافر قادر خواهد بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت هر گونه سوال یا ابهام و مشکل در خصوص بلیت با ما تماس بگیرد.

استرداد بلیت

در این شرایط باید از استرداد بلیت استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
کنسلی بلیت ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی بلیت وجود دارد که هزینه کنسلی بلیت مشخص می‌گردد.

ارائه بلیت به صورت کاملا آنلاین

ایرانگردی به صورت لحظه ای ارزانترین پرواز ها را جستجو می‌کند و اقدام به ارایه بلیت به صورت کاملا آنلاین می‌کند.
خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های بلیت خرید خود را انجام بدهند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیت

ایرلاین های مختلف قوانین مختلفی دارند، چنانچه از سایت ایرانگردی بلیط خود را تهیه کرده باشد می‌تواند با تماس با ایرانگردی و طرح مشکل خود، ایرانگردی پیگیری های لازم جهت ارایه پشتیبانی ایرلان های بلیت مسافر انجام دهد.
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های بلیت اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های بلیت

در سایت ایرانگردی لیست تمامی ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی در زمینه ی بلیت که در حال حاضر در ایران فعال بوده و پرواز دارند را برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های بلیت) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی بلیت

بلیت اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش بلیت خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر بلیت و سایت فروش اینترنتی بلیت هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی بلیت داخلی

برای خرید تلفنی بلیت می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09151150750 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای بلیت مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن بلیت کند.
خرید تلفنی ایرانگردی همواره نیازها شما برای خرید محصولات گردشگری از جمله بلیت و هتل، تور، مسافرت و غیره را برآورده می‌کند.

تخفیفات خرید بلیت

با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر بلیت به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص بلیت دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی بلیت شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید بلیت

لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی بلیت استفاده کنید.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه بلیت به سایت ایرانگردی جهت خرید بلیت اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید بلیت استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید بلیت

خرید بلیت مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای بلیت پرداخت کرد.
مسافر اگر قصد خرید بلیت را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید بلیت

امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین بلیت برای شما هواپیما وجود دارد.
یکی از مزایای خرید بلیت امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو بلیت

سایت ایرانگردی سایت رزرو بلیت هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09151150750 تماس بگیرید
برای رزرو بلیت و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید بلیت

در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های بلیت آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.
مسافر لازم است برای خرید بلیت حتما از سایت معتبر بلیت و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید بلیت را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×