بلیط چارتر

خدمات گردشگری

آنلاین ایرلاین

آنلاین ایرلاین

ایرانگردی بهترین و معتبرترین سایت آنلاین ایرلاین، قطار و اتوبوس در بین سایت های آنلاین ایرلاین هست.

تضمین ارزرانترین قیمت آنلاین ایرلاین

آنلاین ایرلاین با تضمین قیمت ارزان را از ایرانگردی خریداری کرد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید آنلاین ایرلاین از ایرانگردی

خرید آنلاین ایرلاین از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید آنلاین ایرلاین و خرید اینترنتی آنلاین ایرلاین هست.
خرید اینترنتی آنلاین ایرلاین از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش آنلاین ایرلاین با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی آنلاین ایرلاین

سایت ایرانگردی در کنار ارایه آنلاین ایرلاین می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
مسافر می تواند پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره ی رایگان برای آنلاین ایرلاین از کادر مجرب ما بخواهد، ایرانگردی همیشه در صدد بهترین خدمات مشاوره ای برای شما عزیزان و مسافر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته آنلاین ایرلاین

با پشتیبانی 24 ساعته و در تمام طول هفته سعی در برآورده کردن درصدد رضایت مندی بیشتر مشتریان آنلاین ایرلاین خود را دارد. لذا مسافر قادر خواهد بود در هر ساعتی از شبانه روز جهت هر گونه سوال یا ابهام و مشکل در خصوص آنلاین ایرلاین با ما تماس بگیرد.

استرداد آنلاین ایرلاین

در این شرایط باید از استرداد آنلاین ایرلاین استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از آنلاین ایرلاین استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه آنلاین ایرلاین به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی آنلاین آنلاین ایرلاین: فروش اینترنتی برترین آنلاین ایرلاین از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.
خرید آنلاین بهترین های محصولات گردشگری از قبیل آنلاین ایرلاین ، تور، هتل و مسافرت از برترین ایرلاین های پروازی با تضمین قیمت و کیفیت ⚡ امکان پرداخت اینترنتی یا خرید تلفنی

ارایه پشتیبانی ایرلاین های آنلاین ایرلاین

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین آنلاین ایرلاین خود ارایه می‌دهند
گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص آنلاین ایرلاین از پشتیبانی ایرلاین های آنلاین ایرلاین یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.

تمامی ایرلاین های آنلاین ایرلاین

شرکت هواپیمایی کارون (نفت) یکی از قدیمی‌ ترین ایرلاین در بین تمامی ایرلاین های آنلاین ایرلاین ایران هست که در گذشته به نام شرکت هواپیمایی نفت ایران شناخته می‌شد. هواپیمایی نفت به عنوان اولین فعال در عرصه صنعت هوایی کشور در ابتدا با هدف پشتیبانی عملیات اکتشاف نفت و استخراج و توسعه در مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در سال 60 با نام خدمات هوایی آغاز کرد، در سال 1379 سهام شرکت به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت واگذار و به شرکت هواپیمایی نفت ایران تغییر نام داد، نهایتا این شرکت درسال 1359 با هدف توسعه ناوگان و معرفی خود به عموم و ارایه خدمات مطلوب‌تر به تمامی آحاد جامعه نام خود را به شرکت هواپیمایی کارون تغییر داد.
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های آنلاین ایرلاین ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی آنلاین ایرلاین

همچنین برای خرید آنلاین ایرلاین با کمترین قیمت در سایت آنلاین فروش آنلاین ایرلاین ایرانگردی از طریق دسترسی به تمامی پرواز های ایران، انتخاب گسترده‌ای برای خرید داخلی و خارجی آنلاین ایرلاین فراهم می‌سازد.
خرید آنلاین ایرلاین در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.

خرید تلفنی آنلاین ایرلاین داخلی

برای خرید تلفنی آنلاین ایرلاین می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09155132539 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای آنلاین ایرلاین مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن آنلاین ایرلاین کند.
ایرانگردی یک سایت فروش آنلاین ایرلاین به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور آنلاین ایرلاین می‌کند.

تخفیفات خرید آنلاین ایرلاین

خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید آنلاین ایرلاین ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای آنلاین ایرلاین در خدمت شما هست.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر آنلاین ایرلاین به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص آنلاین ایرلاین دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید آنلاین ایرلاین

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای آنلاین ایرلاین هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه آنلاین ایرلاین را تجربه کند.
کد تخفیف خرید آنلاین ایرلاین ✓ تخفیف های آنلاین ایرلاین تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف آنلاین ایرلاین و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید آنلاین ایرلاین

در زمان هایی برخی از شهر ها شلوغ هستند برای ساکنان این شهر ها بهترین زمان برای مسافرت هست تا بهای کمتری پرداخت کند.

مزایای خرید آنلاین ایرلاین

امکانات ویژه ای از قبیل رزرو آنلاین آنلاین ایرلاین برای شما هواپیما وجود دارد.
از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی آنلاین ایرلاین هست.

رزرو آنلاین ایرلاین

رزرواسیون آنلاین ایرلاین ✈️ صدور الکترونیکی آنلاین ایرلاین ✈️ خرید آنلاین ایرلاین ✈️ رزرو آنلاین ایرلاین ✈️ استرداد آنی و تلفنی آنلاین ایرلاین
ایرانگردی با سابقه ترین و معتبرترین سایت رزرو آنلاین ایرلاین و آنلاین ایرلاین، هتل، قطار و اتوبوس.

نحوه خرید آنلاین ایرلاین

در نحوه ی خرید آنلاین ایرلاین جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر آنلاین ایرلاین را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.
در شرایط فعلی کشور ایران و محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی و خرید های آنلاین ایرلاین آنلاین ارزی و نحوه ی استفاده از این وجود دارد ، سایت های خرید بلیط مسابقات ورزشی خارجی برای تمامی مراحل رزرو و خرید همچنین پرداخت و تحویل بلیط وجود دارند که می‌توان به سهولت از این ها بلیط بازی دلخواه را خریداری نمود. نکته ای که قابل ذکر هست این هست که یکی از الزامات خرید بلیط این بازی ها ، داشتن پاسپورت هست.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×