بلیط چارتر

خدمات گردشگری

خرید بلیت

خرید بلیت

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.خرید بلیت با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و خرید بلیت، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت خرید بلیت

خرید ارزانترین خرید بلیت از سایت ایرانگردی سفری راحت را تجربه کرد.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین خرید بلیت از میان فروشندگان خرید بلیت در سایت ایرانگردی.

خرید خرید بلیت از ایرانگردی

خرید خرید بلیت از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید خرید بلیت و خرید اینترنتی خرید بلیت هست.
خرید خرید بلیت ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی خرید بلیت

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های خرید بلیت به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی خرید بلیت به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
سایت فروش خرید بلیت ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.

هر روز هفته و 24 ساعته خرید بلیت

گر در وقت انتخاب یا خرید خرید بلیت هر گونه مشکل یا سوالی و یا نیاز به مشاور حس شد با خیال راحت با کادر مجرب و حرفه ای پیشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی تماس گرفت و مشاور ایرانگردی در خدمت شما هست.
مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص خرید بلیت در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.

استرداد خرید بلیت

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت خرید بلیت خود برسد و می‌خواهد خرید بلیت خود را کنسل کند.
در این شرایط باید از استرداد خرید بلیت استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.

ارائه خرید بلیت به صورت کاملا آنلاین

در زمان خرید آنلاین خرید بلیت لازم هست تعداد مسافرین را متناسب با سن این ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ کمتر را پرداخت کند.
ایرانگردی سایت خرید خرید بلیت از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو خرید بلیت با بهترین قیمت، خرید اینترنتی خرید بلیت با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های خرید بلیت

وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های خرید بلیت اهمیت پیدا می‌کنند.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های خرید بلیت ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09155132539 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های خرید بلیت

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های خرید بلیت) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
تمامی ایرلاین های خرید بلیت ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی خرید بلیت

خرید خرید بلیت در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.
ایرانگردی یک موتور جستجو گر خرید بلیت و سایت فروش اینترنتی خرید بلیت هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.

خرید تلفنی خرید بلیت داخلی

ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین خرید بلیت برای شما هست.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع خرید بلیت هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید خرید بلیت

ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های خرید بلیت دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری خرید بلیت قرار می‌دهد.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر خرید بلیت به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص خرید بلیت دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید خرید بلیت

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید خرید بلیت می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای خرید بلیت بپردازد.
کد تخفیف خرید خرید بلیت ✓ تخفیف های خرید بلیت تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف خرید بلیت و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید خرید بلیت

می‌توان گفت بهترین ساعت خرید خرید بلیت با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.
بهترین زمان خرید خرید بلیت ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید خرید بلیت

خرید اینترنتی خرید بلیت که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
مسافر امکان تهیه آنلاین خرید بلیت با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی خرید بلیت را دارد.

رزرو خرید بلیت

ایرانگردی امکان رزرو خرید بلیت را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
برای رزرو خرید بلیت و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید خرید بلیت

مسافر برای اخذ خرید بلیت ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
در نحوه ی خرید خرید بلیت جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر خرید بلیت را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×