بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر هواپیما

چارتر هواپیما

همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات چارتر هواپیمایی و کاهش قیمت چارتر هواپیما برای مسافرین هست.چارتر هواپیما با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و چارتر هواپیما، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر هواپیما

تضمین ارزانترین چارتر هواپیما در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید چارتر هواپیما و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین چارتر هواپیما از میان فروشندگان چارتر هواپیما در سایت ایرانگردی.

خرید چارتر هواپیما از ایرانگردی

ایرانگردی: سایت معتبر خرید چارتر هواپیما و بستری مطمین برای مشاوره در سفر کردن شما هست.
خرید چارتر هواپیما ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی چارتر هواپیما

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های چارتر هواپیما به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی چارتر هواپیما به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب چارتر هواپیما از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر هواپیما

کادر فنی متخصص مجرب چارتر هواپیما، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت چارتر هواپیما مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.

امکان استرداد چارتر هواپیما

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد چارتر هواپیما یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید چارتر هواپیما استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد چارتر هواپیما با کمترین جریمه به شما انجام شود.

استرداد چارتر هواپیما

راهنما و قوانین استرداد و کنسلی چارتر هواپیما از ایرانگردی پرسیده شود، ایرانگردی از معتبرترین سایت های چارتر هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته.

ارائه چارتر هواپیما به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از چارتر هواپیما ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
ایرانگردی سایت خرید چارتر هواپیما از تمامی شهر ها و آژانس ها بدون نیاز به ثبت نام، رزرو چارتر هواپیما با بهترین قیمت، خرید اینترنتی چارتر هواپیما با استرداد راحت.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر هواپیما

مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های چارتر هواپیما با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.
درصورت خرید چارتر هواپیما دو مسیره و یا رفت وبرگشت جهت اطلاع از داشتن قرارداد فی مابین ایرلاین ها با پشتیبانی ایرانگردی تماس حاصل فرمایید و ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های چارتر هواپیما آگاهی پیدا کند.

تمامی ایرلاین های چارتر هواپیما

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های چارتر هواپیما) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
ایران دارای چندین شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی هست. قدیمی ترین شرکت خصوصی کشور در بین تمام ایرلاین های چارتر هواپیما ، هواپیمایی ایران هست که در 30 نوامبر سال 1944 میلادی (9 آذرماه 1323 شمسی) تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر دولتی هست و با نام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا ایران ایر شناخته می‌شود.

خرید اینترنتی چارتر هواپیما

چارتر هواپیما اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش چارتر هواپیما خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. چارتر هواپیما از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی چارتر هواپیما داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی چارتر هواپیما دایر هست.
جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به چارتر هواپیما، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09151150750 و 05138598151 تماس گرفت.

تخفیفات خرید چارتر هواپیما

خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید چارتر هواپیما ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای چارتر هواپیما در خدمت شما هست.
ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های چارتر هواپیما دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری چارتر هواپیما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید چارتر هواپیما

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه چارتر هواپیما به سایت ایرانگردی جهت خرید چارتر هواپیما اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید چارتر هواپیما استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید چارتر هواپیما

روش دیگر روش خرید چارتر هواپیما لحظه آخری هست هر گاه به زمان چارتر هواپیما نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.
البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید چارتر هواپیما، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.

مزایای خرید چارتر هواپیما

خرید اینترنتی چارتر هواپیما که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
مقایسه قیمت خرید چارتر هواپیما و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو چارتر هواپیما

رزرو بلیط هواپیما از ایرانگردی با کمترین قیمت. چارتر هواپیما در تمام ایرلاین ها با امکان استرداد و مشاوره لازم جهت کمترین میزان چریمه در ایرانگردی مهیا شده هست.
برای رزرو چارتر هواپیما و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید چارتر هواپیما

مسافر در نحوه ی خرید چارتر هواپیما باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.
خرید چارتر هواپیما خارجی برای همه کسانی که با انگیزه های مختلف قصد سفر به بیرون از مرزهای ایران را دارد بخشی از دغدغه ها و مقدمات یک سفر به شمار می‌رود و البته دشواری ها و نگرانی های زیادی را هم همراه خودش دارد. مسافر ممکن هست دانشجویی باشد که در یک دانشگاه خارجی تحصیل می‌کند. شاید بازرگانی باشد که بخواهد برای مراودات و کار های تجاری و بازرگانی به کشور های دیگری سفر کند. پس لازم هست از نحوه ی خرید و چگونگی خرید چارتر هواپیما آشنا باشد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×