بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر هواپیما

چارتر هواپیما

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.چارتر هواپیما با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و چارتر هواپیما، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر هواپیما

تضمین ارزانترین چارتر هواپیما در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید چارتر هواپیما و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
رزرو آنلاین چارتر هواپیما در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.

خرید چارتر هواپیما از ایرانگردی

خرید چارتر هواپیما از ایرانگردی یکی از با مهم ترین و معتبرترین سایت های خرید چارتر هواپیما و خرید اینترنتی چارتر هواپیما هست.
خرید چارتر هواپیما و بلیط هواپیمای چارتری ارزان با امکان مقایسه و خرید پایین ترین قیمت از ایرانگردی. همراه با پشتیبانی 24 ساعته.

خدمات پشتیبانی چارتر هواپیما

پشتیبانی 24 ساعته چارتر هواپیما و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی چارتر هواپیما هست.
امروزه خدمات پشتیبانی چارتر هواپیما از مهم ترین ارکان سایت فروش چارتر هواپیما هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر هواپیما

کادر فنی متخصص مجرب چارتر هواپیما، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه چارتر هواپیما را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد چارتر هواپیما

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از چارتر هواپیما استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه چارتر هواپیما به صورت کاملا آنلاین

سایت اینترنتی آنلاین چارتر هواپیما: فروش اینترنتی برترین چارتر هواپیما از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.
حس خوب یک خرید راحت در سایت اینترنتی ایرانگردی | خرید چارتر هواپیما، هتل؛ تور، و غیره فقط با چند کلیک ساده

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر هواپیما

مسافر باید هنگام خرید چارتر هواپیما حتما به ایرلاین ارایه دهنده چارتر هواپیما توجه کند.
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های چارتر هواپیما اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های چارتر هواپیما

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های چارتر هواپیما اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.
تمامی ایرلاین های چارتر هواپیما ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی چارتر هواپیما

خرید چارتر هواپیما از سایت چارتر هواپیما ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت برای مشاوره، خرید یا استرداد در کنار شما هست.
خرید چارتر هواپیما در سایت ایرانگردی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در کنار شما هست.

خرید تلفنی چارتر هواپیما داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی چارتر هواپیما دایر هست.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع چارتر هواپیما هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید چارتر هواپیما

خرید ارزان با کوپن و کد های تخفیف اولین خرید ، بدون محدودیت یا سفارش اولی در سایت ایرانگردی برای خرید چارتر هواپیما ، خرید آنلاین از سایت ایرانگردی برای چارتر هواپیما در خدمت شما هست.
ایرانگردی تخفیفات ویژه ای را از ایرلاین های چارتر هواپیما دریافت کرده و این را در اختیار مسافرین جهت خریداری چارتر هواپیما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید چارتر هواپیما

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله چارتر هواپیما در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله چارتر هواپیما استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.

بهترین زمان برای خرید چارتر هواپیما

خرید چارتر هواپیما مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای چارتر هواپیما پرداخت کرد.
مسافر اگر قصد خرید چارتر هواپیما را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید چارتر هواپیما

از مزایای خرید اینترنتی از ایرانگردی حذف واسطه و کاهش هزینه خرید اینترنتی چارتر هواپیما هست.
مقایسه قیمت خرید چارتر هواپیما و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو چارتر هواپیما

ایرانگردی امکان رزرو چارتر هواپیما را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
رزرو چارتر هواپیما در سایت ایرانگردی بسیار ساده و راحت هست. مسافر می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط ✈️ خود را تهیه و رزرو نماید.

نحوه خرید چارتر هواپیما

مسافر برای اخذ چارتر هواپیما ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
مسافر برای چارتر هواپیما به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید چارتر هواپیما را از بین می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×