بلیط چارتر

خدمات گردشگری

ارزانترین بلیت هواپیما

ارزانترین بلیت هواپیما

همیشه ایرانگردی در صدد بهترین خدمات ارزانترین بلیت هواپیمایی و کاهش قیمت ارزانترین بلیت هواپیما برای مسافرین هست.خرید ارزانترین بلیت هواپیما از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت ارزانترین بلیت هواپیما

تضمین ارزانترین ارزانترین بلیت هواپیما در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید ارزانترین بلیت هواپیما و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید ارزانترین بلیت هواپیما از ایرانگردی

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایرانگردی: رزرو ارزان ترین قیمت ارزانترین بلیت هواپیما با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی و واتساپی.
خرید ارزانترین بلیت هواپیما ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی ارزانترین بلیت هواپیما

پشتیبانی 24 ساعته ارزانترین بلیت هواپیما و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی ارزانترین بلیت هواپیما هست.
سایت فروش ارزانترین بلیت هواپیما ساده و کاربردی تهیه شده هست چنانچه مشکلی داشتین با ما تماس بگیرید. کادر مجرب ما در کنار شما هستند.

هر روز هفته و 24 ساعته ارزانترین بلیت هواپیما

هدف کادر پشتیبانی ایرانگردی ارایه ی بهترین خدمات پشتیبانی هر روز هفته و 24 ساعته در مورد ارزانترین بلیت هواپیما به مسافرین عزیز هست.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه ارزانترین بلیت هواپیما را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد ارزانترین بلیت هواپیما

مسافر گاهی وقت ها به دلایل مختلف قادر نیست تا به وقت ارزانترین بلیت هواپیما خود برسد و می‌خواهد ارزانترین بلیت هواپیما خود را کنسل کند.

امکان استرداد ارزانترین بلیت هواپیما

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد ارزانترین بلیت هواپیما یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید ارزانترین بلیت هواپیما استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد ارزانترین بلیت هواپیما با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه ارزانترین بلیت هواپیما به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین ارزانترین بلیت هواپیما، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
در زمان خرید آنلاین ارزانترین بلیت هواپیما لازم هست تعداد مسافرین را متناسب با سن این ها انتخاب نمایید تا در زمان محاسبه قیمت نهایی بلیط، مبالغ کمتر را پرداخت کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های ارزانترین بلیت هواپیما

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین ارزانترین بلیت هواپیما خود ارایه می‌دهند
این ایرلاین ها اغلب مورد استقبال کسانی قرار می‌گیرد که خواهان بلیط هواپیما ارزان و سفر ارزان هستند. اما درست هست که این پرواز ها به نسبت سایر پرواز ها ارزان تر هست و لزوما همان خدمات عالی تر را ارایه نمی‌دهند.

تمامی ایرلاین های ارزانترین بلیت هواپیما

شرکت هواپیمایی کارون (نفت) یکی از قدیمی‌ ترین ایرلاین در بین تمامی ایرلاین های ارزانترین بلیت هواپیما ایران هست که در گذشته به نام شرکت هواپیمایی نفت ایران شناخته می‌شد. هواپیمایی نفت به عنوان اولین فعال در عرصه صنعت هوایی کشور در ابتدا با هدف پشتیبانی عملیات اکتشاف نفت و استخراج و توسعه در مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در سال 60 با نام خدمات هوایی آغاز کرد، در سال 1379 سهام شرکت به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت واگذار و به شرکت هواپیمایی نفت ایران تغییر نام داد، نهایتا این شرکت درسال 1359 با هدف توسعه ناوگان و معرفی خود به عموم و ارایه خدمات مطلوب‌تر به تمامی آحاد جامعه نام خود را به شرکت هواپیمایی کارون تغییر داد.
شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های ارزانترین بلیت هواپیما اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.

خرید اینترنتی ارزانترین بلیت هواپیما

خرید اینترنتی ارزانترین بلیت هواپیما از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی ارزانترین بلیت هواپیما علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد ارزانترین بلیت هواپیما را اینترنتی بخرد.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. ارزانترین بلیت هواپیما از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی ارزانترین بلیت هواپیما داخلی

جهت ایجاد سهولت و دسترسی راحت به ارزانترین بلیت هواپیما، امکان خرید تلفنی از سایت اینترنتی ایرانگردی وجود دارد. در این شرایط کافی هست با تلفن 09155132539 و 05138598151 تماس گرفت.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع ارزانترین بلیت هواپیما هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید ارزانترین بلیت هواپیما

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت ارزانترین بلیت هواپیما گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران ارزانترین بلیت هواپیما قرار می‌دهد.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر ارزانترین بلیت هواپیما به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص ارزانترین بلیت هواپیما دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید ارزانترین بلیت هواپیما

با کد تخفیف خرید کنید و قسمتی از هزینه را ایرانگردی پرداخت می‌کند و از هزینه ی شما کسر می‌شود.
کد تخفیف خرید ارزانترین بلیت هواپیما ✓ تخفیف های ارزانترین بلیت هواپیما تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف ارزانترین بلیت هواپیما و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید ارزانترین بلیت هواپیما

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.
مسافر اگر قصد خرید ارزانترین بلیت هواپیما را دارد، علاوه بر دقت به بازه زمانی طلایی و به زمان رسیدن و یا تاخیرات ایرلاینی دقت کند زیرا خریدی که با هزینه ی کمتر انجام شود و مسافر مجبور شود شب برود و طی روز کاری داشته باشد پس باید به فکر اقامت شب خود نیز باشد.

مزایای خرید ارزانترین بلیت هواپیما

خرید اینترنتی ارزانترین بلیت هواپیما که مهم ترین مزیت این سرعت زیاد و راحت در خرید و پشتیبانی مطمن این هست.
یکی از مزایای خرید ارزانترین بلیت هواپیما امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.

رزرو ارزانترین بلیت هواپیما

رزرواسیون ارزانترین بلیت هواپیما ✈️ صدور الکترونیکی ارزانترین بلیت هواپیما ✈️ خرید ارزانترین بلیت هواپیما ✈️ رزرو ارزانترین بلیت هواپیما ✈️ استرداد آنی و تلفنی ارزانترین بلیت هواپیما
ایرانگردی امکان رزرو ارزانترین بلیت هواپیما را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.

نحوه خرید ارزانترین بلیت هواپیما

سفر، چه کاری هست چه تفریحی، نیاز به آشنایی در مورد و نحوه ی خرید ارزانترین بلیت هواپیما و نیاز به برنامه ریزی دارد. این که کجا برود، با چه وسیله‌ای برود، کجا بماند، چند روز بمانید و کی برگردد، همه را باید در برنامه‌‌‌‌ خود لحاظ کند.
مسافر لازم است برای خرید ارزانترین بلیت هواپیما حتما از سایت معتبر ارزانترین بلیت هواپیما و با استفاده از راهنمایی که در سایت موجود هست را بخواند تا نحوه خرید ارزانترین بلیت هواپیما را دانسته و از پشتیبانی و استرداد این مطمن شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×