بلیط چارتر

خدمات گردشگری

پرواز خارجی

پرواز خارجی

ایرانگردی: معتبرترین سایت رزرو پرواز خارجی و خرید اینترنتی بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس.پرواز خارجی با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و پرواز خارجی، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت پرواز خارجی

کاملترین مجموعه تضمین قیمتی پرواز خارجی در ایرانگردی ارایه می‌شود.
مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین پرواز خارجی از میان فروشندگان پرواز خارجی در سایت ایرانگردی.

خرید پرواز خارجی از ایرانگردی

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایرانگردی: رزرو ارزان ترین قیمت پرواز خارجی با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی و واتساپی.
در سایت ایرانگردی می‌تواند خرید هوشمندانه پرواز خارجی با ایرانگردی تجربه کرد.

خدمات پشتیبانی پرواز خارجی

امروزه خدمات پشتیبانی پرواز خارجی از مهم ترین ارکان سایت فروش پرواز خارجی هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.
با پشتیبانی پرواز خارجی ایرانگردی بهترین پرواز خارجی با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته پرواز خارجی

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص پرواز خارجی در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت پرواز خارجی برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص پرواز خارجی به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد پرواز خارجی

در این شرایط باید از استرداد پرواز خارجی استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
مسافر گاهی اوقات به هر دلیل قادر نیست تا از پرواز خارجی استفاده کند. در این شرایط باید از استرداد این استفاده کند با ما از نحوه استرداد بلیط هواپیما را آگاه شود.

ارائه پرواز خارجی به صورت کاملا آنلاین

مسافر عزیز بدون دغدغه و با مقایسه قیمت از پرواز خارجی ارایه شده بهترین را انتخاب کند.
خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های پرواز خارجی خرید خود را انجام بدهند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های پرواز خارجی

مسافر باید هنگام خرید پرواز خارجی حتما به ایرلاین ارایه دهنده پرواز خارجی توجه کند.
مسافر می‌توانید به منظور کاهش دردسر های یافتن پشتیبانی ایرلاین ها یا چارتر کننده های پرواز خارجی با ایرانگردی تماس بگیرد از کادر مجرب ایرانگردی بخواهد که مسافر را در این زمینه یاری کند.

تمامی ایرلاین های پرواز خارجی

تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های پرواز خارجی) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)
شرکت هواپیمایی وارش را می‌توان جدید ترین شرکت هواپیمایی فعال کشور در بین تمامی ایرلاین های پرواز خارجی نظر گرفت. در حال حاضر هواپیما های شرکت هواپیمایی وارش به شهر های مهمی همچون شیراز، اهواز، اصفهان، تبریز، تهران، مشهد، کیش، رامسر، ساری، گرگان، رشت و نوشهر پرواز می‌کند.

خرید اینترنتی پرواز خارجی

خرید اینترنتی پرواز خارجی از تمامی ایرلاین ها در ایران گردی به راحتی و با چند کلیک ساده انجام دهید، پرواز خارجی ماهان و ایران ایر با امکان صدور انی، پرداخت آنلاین و قابل استرداد در سریع ترین سایت ایرانگردی امکانپذیر هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. پرواز خارجی از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی پرواز خارجی داخلی

برای خرید تلفنی پرواز خارجی می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09155132539 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای پرواز خارجی مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن پرواز خارجی کند.
ایرانگردی ما برای خرید تلفنی شما ارزش زیادی قایل هست که همیشه درصد انتخاب بهترین پرواز خارجی برای شما هست.

تخفیفات خرید پرواز خارجی

خرید پرواز خارجی با تخفیف های خاص و ویژه در سایت ایرانگردی در اختیار مسافرین هست.
سایت ایرانگردی در جشنواره های مختلف اقدام به کد های تخفیفی برای مسافرین و بازدیدکنندگان سایت خود قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید پرواز خارجی

بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله پرواز خارجی در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله پرواز خارجی استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.
برای اطلاع از کد های تخفیف ویژه پرواز خارجی به سایت ایرانگردی جهت خرید پرواز خارجی اقدام کنید و از مناسبت های مختلف جهت خرید پرواز خارجی استفاده کند.

بهترین زمان برای خرید پرواز خارجی

خرید پرواز خارجی مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای پرواز خارجی پرداخت کرد.
بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در صورت داشتن یک بازه ی زمانی و جستجو در بین روزهای مختلف هست که برای این امر می‌تواند خود مسافر انجام دهد یا از مشاوران ایرانگردی استفاده کند.

مزایای خرید پرواز خارجی

مزیت مهم خرید پرواز خارجی این هست که مسافر می‌تواند خرید پرواز خارجی را از خانه یا هر مکانی انجام دهد.
مقایسه قیمت خرید پرواز خارجی و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو پرواز خارجی

ایرانگردی امکان رزرو پرواز خارجی را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
ایرانگردی با سابقه ترین و معتبرترین سایت رزرو پرواز خارجی و پرواز خارجی، هتل، قطار و اتوبوس.

نحوه خرید پرواز خارجی

مسافر برای اخذ پرواز خارجی ابتدا وارد سایت ایرانگردی به آدرس irangardi724.com شود. مبدا و مقصد خود و تاریخ پرواز خود را انتخاب کند. لیستی از پرواز ها به مسافر نشان داده می‌شود. مسافر می‌تواند با استفاده از گزینه تقویم روز های قبل و بعد پرواز را چک کند یا این که از گزینه ی روز قبل یا بعد را کلیک کند. امکان مرتب سازی بر اساس ساعت یا قیمت برای شما فراهم گردیده هست. گزینه های فیلتر مثلا بر اساس ایرلاین ها وجود دارد مسافر می‌تواند پرواز های خاصی را دنبال کند. گزینه انتخاب را کلیک کند. مشخصات خود به انگلیسی کامل کند. شماره ی موبایل را وارد کند. روی تایید کلیک کنید و نهایت بر روی دکمه پرداخت کلیک کند. هزینه را پرداخت کند و بعد از چند دقیقه بر روی دکمه ی دریافت بلیط کلیک کند.
در نحوه ی خرید پرواز خارجی جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر پرواز خارجی را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×