بلیط چارتر

خدمات گردشگری

پرواز برخط هواپیما

پرواز برخط هواپیما

این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.پرواز برخط هواپیما با تضمین ارزانترین قیمت از ایرانگردی با امکان استرداد آنی و تلفنی بلیط. خرید پرواز و پرواز برخط هواپیما، لحظه آخری ارزان.

تضمین ارزرانترین قیمت پرواز برخط هواپیما

مقایسه و یافتن کمترین قیمت رزرو آنلاین پرواز برخط هواپیما از میان فروشندگان پرواز برخط هواپیما در سایت ایرانگردی.
بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت نسبت به سایر سایت های فروش پرواز برخط هواپیما عرضه می‌شود.

خرید پرواز برخط هواپیما از ایرانگردی

خرید پرواز برخط هواپیما از سایت ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد فوری امکان پذیر هست.
ایرانگردی: سایت معتبر خرید پرواز برخط هواپیما و بستری مطمین برای مشاوره در سفر کردن شما هست.

خدمات پشتیبانی پرواز برخط هواپیما

آژانس خدمات مسافرتی ایرانگردی در زمینه های پرواز برخط هواپیما به مقاصد مختلف دارای کادر مجرب و ماهری برای ارایه خدمات مناسب و پشتیبانی پرواز برخط هواپیما به صورت 24 ساعته به مشتریان عزیز دارد.
خدمات پشتیبانی خوب و مناسب پرواز برخط هواپیما از حقوق مسافرین عزیز هست که ایرانگردی همیشه درصدد تحقق حقوق مشتریان گرانقدر هست.

هر روز هفته و 24 ساعته پرواز برخط هواپیما

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص پرواز برخط هواپیما در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت پرواز برخط هواپیما مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.

استرداد پرواز برخط هواپیما

کنسلی پرواز برخط هواپیما ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی پرواز برخط هواپیما وجود دارد که هزینه کنسلی پرواز برخط هواپیما مشخص می‌گردد.

امکان استرداد پرواز برخط هواپیما

ما همیشه به مشتری مداری هستیم استرداد پرواز برخط هواپیما یا کنسلی این همیشه شامل جریمه می‌شود، در صورتی که به هر دلیلی تمایلی ندارید پرواز برخط هواپیما استفاده کنید این را با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا استرداد پرواز برخط هواپیما با کمترین جریمه به شما انجام شود.

ارائه پرواز برخط هواپیما به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی از سایت های اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی علاقه دارند و امروزه مردم دوست دارند از بهترین سایت های پرواز برخط هواپیما خرید خود را انجام بدهند.
سایت اینترنتی آنلاین پرواز برخط هواپیما: فروش اینترنتی برترین پرواز برخط هواپیما از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی برای شما مسافرین عزیز مهیا نموده هست.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های پرواز برخط هواپیما

همیشه ایرلاین های گران قیمت، خدمات پشتیبانی بهتری ارایه نمی‌کنند و ممکن هست ایرلاین های کم هزینه تر خدمات بهتری ارایه کند. لطفا با ایرانگردی در رابطه با ارایه خدمات ایرلاین های پرواز برخط هواپیما تماس بگیرید.
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های پرواز برخط هواپیما ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09155132539 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های پرواز برخط هواپیما

شرکت هواپیمایی سپهران در سال 1390 با اساس‌ نامه‌ای مشتمل بر 71 ماده و 9 تبصره پس از تصویب مجمع عمومی‌به ثبت رسید و به لیست تمامی ایرلاین های پرواز برخط هواپیما اضافه شد، این هواپیمایی در سال 1395 مجوز پرواز های خود را اخذ کرد و استاندارد های مدون سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری ( ایکایو: ICAO ) دریافت کرد.
تا ژوین 2009 میلادی ناوگان هوایی ایران در 45 مسیر بین‌المللی پرواز می‌کرد. عمده ناوگان هوایی شرکت های هواپیمایی ایران (تمامی ایرلاین های پرواز برخط هواپیما) را هواپیما های بویینگ قدیمی، و ایرباس های اجاره‌ای و نیز جت های منطقه‌ای همچون بی‌ای‌یی 146 و فوکر 100 تشکیل می‌دهد. تحریم ها علیه ایران مانع از خرید هواپیما های جدید غربی توسط ایران شده هست. با این حال خرید ایرباس ها و آی‌تی‌آر های ماهان و ایران ایر جانی نه چندان به این بخشیده همچنین مقررات ایمنی ضعیف ایران و سوء مدیریت از سوی مقامات هواپیمایی نیز مورد انتقاد هست. این شرایط باعث بروز چند سانحه و حادثه شده ‌است. که به همین دلیل، در 25 سال گذشته 17 هواپیما ساقط، و حدود 1500 نفر کشته شده‌اند (از سال 2000–2006 میلادی 11 هواپیما سقوط کرده و حدود 700 انسان جان خود را در این سوانح باختند)

خرید اینترنتی پرواز برخط هواپیما

ایرانگردی یک موتور جستجو گر پرواز برخط هواپیما و سایت فروش اینترنتی پرواز برخط هواپیما هست که خریداران را به فروشندگان معتبر و مطمین متصل و فرایند خرید را ساده می‌نماید.
سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. پرواز برخط هواپیما از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.

خرید تلفنی پرواز برخط هواپیما داخلی

برای خرید تلفنی پرواز برخط هواپیما می‌توان از شماره ی آژانس هواپیمایی 05138598151 در زمان اداری و یا با شماره ی 09155132539 در زمان غیر اداری تماس گرفت و اطلاعات لازم برای پرواز برخط هواپیما مورد‌نظر از قبیل نام و نام خانوادگی شماره ی تماس و کد ملی یا پاسپورت هست به آژانس داد و آژانس اقدام به گرفتن پرواز برخط هواپیما کند.
اهداف بلند ایرانگردی ارایه خدمات به همه افراد هست و شاید برای برخی از افراد خرید اینترنتی سخت و دشوار هست که ایرانگردی با استفاده از آژانس قدیمی و معتبر اقدام به فروش تلفنی پرواز برخط هواپیما کرده هست.

تخفیفات خرید پرواز برخط هواپیما

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت پرواز برخط هواپیما گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران پرواز برخط هواپیما قرار می‌دهد.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی پرواز برخط هواپیما شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید پرواز برخط هواپیما

سایت ایرانگردی همیشه در صدد ارایه تخفیف برای پرواز برخط هواپیما هست. خرید ارزان را با کوپن تخفیف در زمینه پرواز برخط هواپیما را تجربه کند.
کد تخفیف خرید پرواز برخط هواپیما ✓ تخفیف های پرواز برخط هواپیما تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف پرواز برخط هواپیما و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید پرواز برخط هواپیما

البته برخی از افراد تصور می‌کنند بهترین زمان برای خرید پرواز برخط هواپیما، خرید در لحظات نزدیک به پرواز هست که این امر ریسک های خود را دارد ممکن هست ایرلاین قیمت خود را بالا ببرد یا ظرفیت خالی نداشته هست.
بهترین زمان خرید پرواز برخط هواپیما ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید پرواز برخط هواپیما

یکی از مزایای خرید پرواز برخط هواپیما امکان مقایسه قیمت های ایرلاین ها در زمان ها و شرکت های مختلف هست.
مقایسه قیمت خرید پرواز برخط هواپیما و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو پرواز برخط هواپیما

مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو پرواز برخط هواپیما ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.
برای رزرو پرواز برخط هواپیما و قطار و هتل و مسافرت و در کل محصولات گردشگری با مناسب ترین هزینه با توجه به درخواست شما را می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تهیه کنید.

نحوه خرید پرواز برخط هواپیما

در نحوه ی خرید پرواز برخط هواپیما جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر پرواز برخط هواپیما را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.
سفر، چه کاری هست چه تفریحی، نیاز به آشنایی در مورد و نحوه ی خرید پرواز برخط هواپیما و نیاز به برنامه ریزی دارد. این که کجا برود، با چه وسیله‌ای برود، کجا بماند، چند روز بمانید و کی برگردد، همه را باید در برنامه‌‌‌‌ خود لحاظ کند.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×