بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیط آنلاین

بلیط آنلاین

ایرانگردی بهترین و معتبرترین سایت بلیط آنلاین، قطار و اتوبوس در بین سایت های بلیط آنلاین هست.سایت فروش بلیط آنلاین و ارزان ترین نرخ پرواز بلیط آنلاین ایران در کلیه مسیر های پروازی، ایرانگردی مرکز فروش آنلاین بلیط آنلاین

تضمین ارزرانترین قیمت بلیط آنلاین

تضمین ارزانترین بلیط آنلاین در ایرانگردی با امکان پرداخت آنلاین و صدور آنی، برای خرید بلیط آنلاین و رزرو پرواز های ارزان قیمت کلیک کرد.
تضمین بهترین قیمت یزای بلیط آنلاینی ارایه شده در سایت ایرانگردی.

خرید بلیط آنلاین از ایرانگردی

خرید بلیط آنلاین از سایت ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد فوری امکان پذیر هست.
خرید اینترنتی بلیط آنلاین از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش بلیط آنلاین با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط آنلاین کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی بلیط آنلاین

شماره های پشتیبانی بلیط آنلاین ایرانگردی 09155132539 و شماره 05138598151 هست.
ارایه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته سایت ایرانگردی از سال 1400 شروع شد و همیشه در راستای بهبود خدمات بلیط آنلاین به شما مشتریان قرار هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیط آنلاین

مسافر می‌تواند در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مشکلی در خصوص بلیط آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با پشتیبانی به شماره 05138598151 و 09155132539 تماس بگیرد. کادر مجرب ما در خدمت ایشان هست.
به جهت رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان به صورت 24 ساعته هرروز هفته آماده خدمت‌رسانی هستیم. قابل به ذکر هست که هر گونه سوال یا مشکل یا مشاوره ای در زمینه بلیط آنلاین را وجود داشت مسافر می‌تواند از پشتیبانی سایت بپرسد.

استرداد بلیط آنلاین

در این شرایط باید از استرداد بلیط آنلاین استفاده شود ایرانگردی با کادر مجرب شما به دنبال کمترین جریمه و درصد بازگشت حداکثری پول پرداختی مسافر هست.
چگونه بلیط آنلاین خریداری شده از ایرانگردی را کنسل می‌شود؟ جهت کنسل کردن بلیط آنلاین و استرداد مبلغ این از ایرانگردی چه باید کرد و با کمترین جریمه بلیط آنلاین خود را کنسل شود.

ارائه بلیط آنلاین به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین بلیط آنلاین، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیط آنلاین

مسافر باید هنگام خرید بلیط آنلاین حتما به ایرلاین ارایه دهنده بلیط آنلاین توجه کند.
گاهی وقت ها نیاز هست که برای دریافت خدمات خاص مثل ویلچر معلولین یا سالمندان خدمات تشریفات و غیره در خصوص بلیط آنلاین از پشتیبانی ایرلاین های بلیط آنلاین یا فرودگاه می‌تواند با ایرانگردی تماس بگیرد.

تمامی ایرلاین های بلیط آنلاین

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های بلیط آنلاین در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
تمامی ایرلاین های بلیط آنلاین ایرانی که از سال 45 تا کنون ایجاد شده‌اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی هست و بهتر هست اطلاعاتی در مورد این شرکت های هواپیمایی داشته باشد تا مسافر موقع خرید بلیط هواپیما خود بتواند شرکت هواپیمایی مورد‌نظر را بدرستی انتخاب کند.

خرید اینترنتی بلیط آنلاین

خرید اینترنتی بلیط آنلاین از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی بلیط آنلاین علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد بلیط آنلاین را اینترنتی بخرد.
هدف اصلی سابت اینترنتی ایرانگردی ارایه فروش محصولات گردشگری هتلی و تور و من جمله بلیط آنلاین هست.

خرید تلفنی بلیط آنلاین داخلی

اهداف بلند ایرانگردی ارایه خدمات به همه افراد هست و شاید برای برخی از افراد خرید اینترنتی سخت و دشوار هست که ایرانگردی با استفاده از آژانس قدیمی و معتبر اقدام به فروش تلفنی بلیط آنلاین کرده هست.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع بلیط آنلاین هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید بلیط آنلاین

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت بلیط آنلاین گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران بلیط آنلاین قرار می‌دهد.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر بلیط آنلاین به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص بلیط آنلاین دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید بلیط آنلاین

بیشترین و جدید ترین تخفیفات گردشگری ازجمله بلیط آنلاین در ایرانگردی هست. کد هایی تخفیفی را در هیچ کجا پیدا نمی‌کند. از کد تخفیف تمام مجموعه ‌های گردشگری ازجمله بلیط آنلاین استفاده کنید و خرید خود را بهینه کند.
کد تخفیف خرید بلیط آنلاین ✓ تخفیف های بلیط آنلاین تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف بلیط آنلاین و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید بلیط آنلاین

خرید بلیط آنلاین مثل هر خرید دیگری روش هایی دارد که می‌تواند بهای کمتری برای بلیط آنلاین پرداخت کرد.
بهترین زمان خرید بلیط آنلاین ممکن هست زمان پرواز هست که در این صورت مسافر می‌تواند با رصد لحظه به لحظه ببیند آیا ظرفیت خالی هست و قیمت را کنترل کند تا در بهترین لحظه بلیط خود را خریداری کند

مزایای خرید بلیط آنلاین

از دیگر مزایای خرید بلیط آنلاین در سایت ایرانگردی این هست که در طول شبانه‌روز خرید اینترنتی بلیط آنلاین با پشتیبانی 24 ساعت برای شما امکان‌پذیر هست.
مزیت دیگر خرید اینترنتی بلیط آنلاین از ایرانگردی این هست که با توجه به قوانین ایرلاین ها مسافر می‌تواند بلیط سفر را بی دردسر لغو کنید یا تغییر دهد.

رزرو بلیط آنلاین

سایت ایرانگردی سایت رزرو بلیط آنلاین هست که شما می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید و چنانچه نیاز به خدمات مشاوره ای دارید با شماره ی 05138598151 و یا 09155132539 تماس بگیرید
رزرو بلیط آنلاین از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. بلیط آنلاین تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی

نحوه خرید بلیط آنلاین

امروزه با این که بسیاری از مسافر اغلب خرید های خود را از سایت های مجازی انجام می‌دهد اما هنوز هم ممکن هست هنوز آشنایی کاملی از نحوه ی خرید بلیط آنلاین نداشته باشد و برخی از اشتباهات کوچک را در این گونه خرید ها با دردسر مواجه نماید، به طور مثال خرید اینترنتی یک بلیط هواپیما را در نظر گرفت، شاید در نگاه اول همه چیز ساده به نظر برسد اما اگر به نکات کوچکی که در حین خرید وجود دارند توجه نشود ممکن هست متحمل جریمه شود و یا حتی پرواز خود را از دست بدهد.
مسافر در نحوه ی خرید بلیط آنلاین باید متوجه اعتبار یک سایت شود ابتدا در بالای صفحات رزرو بلیط اگر عبارت https را پیدا کرد به معنی معتبر بودن این سایت هست و مسافر می‌تواند به این اعتماد کند. در غیر این صورت به هیچ وجه از این سایت خریداری نکند چرا که ممکن هست پول را از بین ببرد و بلیطی در کار نخواهد بود. برای پیدا کردن این عبارت کافی هست روی آدرس صفحه کلیک کرده و از وجود یا عدم وجود این مطلع شود.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×