بلیط چارتر

خدمات گردشگری

بلیط

بلیط

ارایه خدمات خوب بلیط به مسافرین جز بهترین افتخارات ایرانگردی هست.خرید بلیط از آژانس هواپیمایی ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعت و استرداد آنی ✈️ خرید آنلاین بلیط داخلی و خارجی، چارتر، قطار، اتوبوس ✈️ رزرو هتل و تور.

تضمین ارزرانترین قیمت بلیط

بلیط با تضمین قیمت ارزان را از ایرانگردی خریداری کرد.
تضمین ارزان ترین قیمت در بین ایرلاین های و آژانس های فروش بلیط ارایه می‌شود.

خرید بلیط از ایرانگردی

خرید بلیط هواپیما ارزان از ایرانگردی: رزرو ارزان ترین قیمت بلیط با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی و واتساپی.
خرید بلیط ✈️ بلیط هواپیما،ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما ✈️ کنسلی با کمترین میزان جریمه ✈️ پشتیبانی 24 ساعته ✈️ .

خدمات پشتیبانی بلیط

سایت ایرانگردی در کنار ارایه بلیط می‌تواند ضامن سفر های خوب و پشتیبانی مناسب و عالی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای مسافرین هست.
با پشتیبانی بلیط ایرانگردی بهترین بلیط با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. هر مشکلی پیش بیاید کادر مجرب ایرانگردی در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته بلیط

پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر سایت بلیط مهم و ضروری هست با توجه به این امر و پشتیبانی تلفنی، 24 ساعته و هفت روز در هفته در خدمت شما هست.
شماره تلفن های 05138598151 و 09155132539 سایت بلیط برای پاسخگویی به سیوالات مردم و مسافرین در خصوص بلیط به صورت 24 ساعته هر روز هفته قرار داده شده هست.

استرداد بلیط

کنسلی بلیط ایرلاین های مختلف، دارای هزینه های استرداد مختلفی هست و برای تمامی کلاس های پروازی تمامی ایرلاین ها جدول جریمه کنسلی بلیط وجود دارد که هزینه کنسلی بلیط مشخص می‌گردد.
راهنما و قوانین استرداد و کنسلی بلیط از ایرانگردی پرسیده شود، ایرانگردی از معتبرترین سایت های بلیط با پشتیبانی 24 ساعته.

ارائه بلیط به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین بلیط، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
سایت اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در سرتاسر کشور به صورت آنلاین فراهم نموده هست و با چند کلیک ساده بلیط خود را می‌توانید خریداری کند.

ارایه پشتیبانی ایرلاین های بلیط

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین بلیط خود ارایه می‌دهند
وقتی از سفر با هواپیما صحبت می‌کنیم، قیمت، ایمنی و نوع ارایه خدمات و پشتیبانی ایرلاین‌ های بلیط اهمیت پیدا می‌کنند.

تمامی ایرلاین های بلیط

شرکت هواپیمایی کارون (نفت) یکی از قدیمی‌ ترین ایرلاین در بین تمامی ایرلاین های بلیط ایران هست که در گذشته به نام شرکت هواپیمایی نفت ایران شناخته می‌شد. هواپیمایی نفت به عنوان اولین فعال در عرصه صنعت هوایی کشور در ابتدا با هدف پشتیبانی عملیات اکتشاف نفت و استخراج و توسعه در مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در سال 60 با نام خدمات هوایی آغاز کرد، در سال 1379 سهام شرکت به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت واگذار و به شرکت هواپیمایی نفت ایران تغییر نام داد، نهایتا این شرکت درسال 1359 با هدف توسعه ناوگان و معرفی خود به عموم و ارایه خدمات مطلوب‌تر به تمامی آحاد جامعه نام خود را به شرکت هواپیمایی کارون تغییر داد.
شرکت هواپیمایی ساها که در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش در بین تمام ایرلاین های بلیط تأسیس شده هست به دلیل بالابودن سن ناوگان، ادامه فعالیت این از اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری متوقف شدو قرار هست این ایرلاین با واردات هواپیما های جدید فعالیت خود را از سر بگیرد. ساها مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش هست که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

خرید اینترنتی بلیط

بلیط اینترنتی را از ایرانگردی یکی از بزرگ ترین سایت های فروش بلیط خریداری نمایید رزرو ساده و راحت و در دسترس با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما هست.
خرید اینترنتی بلیط از سایت اینترنتی مطمین در حال حاضر یکی از دغدغه های کسانی هست که به خرید اینترنتی بلیط علاقه دارند و امروزه مسافر ترجیح می‌دهد بلیط را اینترنتی بخرد.

خرید تلفنی بلیط داخلی

ایرانگردی یک سایت فروش بلیط به روش های مختلف تلفنی یا اینترنتی با استفاده از بهترین ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی اقدام به صدور بلیط می‌کند.
خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی بلیط دایر هست.

تخفیفات خرید بلیط

لذت یک خرید خوب به تخفیفی هست که از سایت بلیط گرفت. سایت ایرانگردی همیشه بیشترین تخفیفات ممکن را از ایرلاین های مختلف دریافت و در اختیار خریدران بلیط قرار می‌دهد.
با توجه به شرایط موجود ایرانگردی درصدد ارایه تخفیفات بیشتر بلیط به مشتریان خود هست. چنانچه تخفیفی در خصوص بلیط دریافت شود این را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد تخفیف خرید بلیط

در مناسبت های مختلف یا بنا به درخواست شرکت ها و نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی ایرانگردی اقدام به صدور کد تخفیف خرید بلیط می‌کند تا مسافر عزیز بتواند هزینه ی کمتری را برای بلیط بپردازد.
کد تخفیف خرید بلیط ✓ تخفیف های بلیط تا 80 درصد ✓ رایگان و تضمینی ✓ انواع کد تخفیف بلیط و گردشگری و هتل و تور و غیره هست.

بهترین زمان برای خرید بلیط

روش دیگر روش خرید بلیط لحظه آخری هست هر گاه به زمان بلیط نزدیک بشویم و تعداد صندلی های خالی زیاد هست معمولا ارزان تر می‌شود.
می‌توان گفت بهترین ساعت خرید بلیط با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.

مزایای خرید بلیط

مزیت مهم خرید بلیط این هست که مسافر می‌تواند خرید بلیط را از خانه یا هر مکانی انجام دهد.
مقایسه قیمت خرید بلیط و رصد این ها توسط مسافرین این مزیت را به وجود آورده هست که ایرلاین ها درصدد بهبود خدمات مسافرتی خود باشد و نیز قیمت خود را رقابتی تر کنند.

رزرو بلیط

رزرو بلیط در سایت ایرانگردی بسیار ساده و راحت هست. مسافر می‌توانید با چند کلیک ساده بلیط ✈️ خود را تهیه و رزرو نماید.
مسافر دیگر دغدغه ای از بابت رزرو بلیط ندارد. ایرانگردی با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما و مسافر هست.

نحوه خرید بلیط

در رزرو حضوری بلیط مسافر باید در یک روز تعیین شده به دفتر یک آژانس هواپیمایی مراجعه کرده و از کارشناس فروش بلیط بخواهد تا ایشان را راهنمایی کند و نحوه ی خرید بلیط را به ایشان آموزش دهد. به علت سرعت در انجام کار، انتخاب‌های مسافر برای خرید بلیط هواپیما محدود خواهد بود.
مسافر برای بلیط به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید بلیط را از بین می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×