بلیط چارتر

خدمات گردشگری

چارتر

چارتر

این سایت توسط بهترین آژانس های مسافرتی پشتیبانی و رصد می‌شود.این مدت افتخارات زیادی از سمت مسافرین عزیز کسب شده هست.

تضمین ارزرانترین قیمت چارتر

رزرو آنلاین چارتر در کوتاهترین زمان و ارزانترین قیمت فقط با چند کلیک ساده انجام داد.
تضمین حرفه ای و قیمت مناسب، خریدی راحت را برای شما مسافرین گرانقدر تضمین می‌کند.

خرید چارتر از ایرانگردی

خرید اینترنتی چارتر از معتبرترین ایرلاین های کشور در بین سایت های فروش چارتر با کمترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت چارتر کلیک کرد.
خرید اینترنتی چارتر از معتبرترین ایرلاین های کشور و جستجو در بین سایت های فروش چارتر با بهترین قیمت، برای رزرو و اطلاع از قیمت بلیط چارتر هواپیما کلیک کرد.

خدمات پشتیبانی چارتر

پشتیبانی 24 ساعته چارتر و هفت روز هفته از طریق اینترنت و شماره ی موبایل و واتساپ در کنار مسافرین برای خدمات پشتیبانی چارتر هست.
امروزه خدمات پشتیبانی چارتر از مهم ترین ارکان سایت فروش چارتر هست. پشتیبانی 24 ساعته ایرانگردی هر روز هفته 24 ساعته در کنار شما هست.

هر روز هفته و 24 ساعته چارتر

کادر فنی متخصص مجرب چارتر، هر روز هفته و بیست و چهار ساعته در کنار شما هستند تا هرگونه سوال یا مشکل احتمالی شما را مشاوره، حل و رفع کند.
با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته ایرانگردی در خصوص چارتر در هر زمان و مکان قادر به پاسخگویی به مشتریان گرامی‌خواهد بود. سایت ایرانگردی چارتر به عنوان یکی از آژانس های پیشرو در ارایه خدمات، با کادر مجرب در کنار شما هست.

استرداد چارتر

مسافر می‌تواند در خواست خود را از طریق سایت یا تماس تلفنی یا واتساپی به کادر مجرب ایرانگردی اعلام کند و از این طریق پیگیری خود را انجام بدهد.
چگونه چارتر خریداری شده از ایرانگردی را کنسل می‌شود؟ جهت کنسل کردن چارتر و استرداد مبلغ این از ایرانگردی چه باید کرد و با کمترین جریمه چارتر خود را کنسل شود.

ارائه چارتر به صورت کاملا آنلاین

خرید اینترنتی ایرانگردی تجربه خوب خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت | خرید آنلاین چارتر، چارتر، مسافرت، تور و گردشگری هست.
خرید آنلاین بهترین های محصولات گردشگری از قبیل چارتر ، تور، هتل و مسافرت از برترین ایرلاین های پروازی با تضمین قیمت و کیفیت ⚡ امکان پرداخت اینترنتی یا خرید تلفنی

ارایه پشتیبانی ایرلاین های چارتر

هواپیمایی ایران ایر، ماهان، معراج، آتا، قشم ایر، زاگرس و غیره بهترین خدمات را به مسافرین چارتر خود ارایه می‌دهند
آگاهی از ارایه خدمات پشتیبانی ایرلاین های چارتر ، از جمله ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی را می‌توانید از طریق تماس تلفنی 05138598151 و یا شماره ی 09151150750 انجام دهید. معرفی هواپیمایی ها از جنبه هایی چون کلاس پروازی، خدمات و میزان بار در اختیار قرار می‌گیرد.

تمامی ایرلاین های چارتر

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال 1351 توسط هواپیمایی هما راه اندازی شد. ایران ایرتور در سال 1361 تور های در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تور ها موجب شد تا دو سال بعد از این اقدام به توسعه این به سایر کشور ها کند که تور های شارجه، دبی، چین، هند، کوالالامپور و سنگاپور از جمله این هست. این ایرلاین و نمامی ایرلاین های چارتر در صدد ارایه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می‌باشد.
شرکت هواپیمایی ساها که در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش در بین تمام ایرلاین های چارتر تأسیس شده هست به دلیل بالابودن سن ناوگان، ادامه فعالیت این از اردیبهشت ماه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری متوقف شدو قرار هست این ایرلاین با واردات هواپیما های جدید فعالیت خود را از سر بگیرد. ساها مخفف عبارت سرویس ارتباط هوایی ارتش هست که علاوه بر جابجایی پرسنل ارتش ، جا به جای افراد غیرنظامی را نیز بر عهده دارد.

خرید اینترنتی چارتر

سایت اینترنتی ایرانگردی یکی از معتبرترین سایت های بزرگ ایران با امکان پرداخت اینترنتی و یا تماس تلفنی هست. چارتر از جمله خدمات سایت ایرانگردی هست.
هدف اصلی سابت اینترنتی ایرانگردی ارایه فروش محصولات گردشگری هتلی و تور و من جمله چارتر هست.

خرید تلفنی چارتر داخلی

خدمات استرداد و غیره برای تماس های تلفنی چارتر دایر هست.
سفارش تلفنی ایرانگردی آغاز شد. اگر مسافر به دنبال خرید راحت و سریع چارتر هستید می‌تواند خرید تلفنی خود را از سایت ایرانگردی انجام دهد.

تخفیفات خرید چارتر

فروشگاه اینترنتی ایرانگردی امکان خرید محصولات گردشگری را به صورت آنلاین با بیشترین تخفیف در محصولات ازجمله چارتر خود قرار داده هست.
ایرانگردی به دنبال کاهش هزینه های خرید اینترنتی چارتر شما هست که با استفاده از اعتبار خود در بین ایرلاین ها اقدام به تخفیفات خاص و ویژه می‌کند.

کد تخفیف خرید چارتر

خرید ارزان با کوپن تخفیف، ورود کد تخفیف رایگان ایرانگردی در هنگام پرداخت در سایت جهت خرید چارتر .
لذت خرید با تخفیف. حتی با یک خرید نیز می‌توانید از تخفیف ویژه ی چارتر استفاده کنید.

بهترین زمان برای خرید چارتر

می‌توان گفت بهترین ساعت خرید چارتر با توجه عوامل مختلف تعیین کرد. مثلا هدف مسافر سر زمان رسیدن هست پس پرواز های بدون تاخیر مهم هست که باید در بین این ها جستجو کند و یا می‌تواند از کادر مجرب ما مشاوره و یا مشورت گرفت.
با این وجود از مهم ترین نکات خرید چارتر دقت لازم و کافی به همه عوامل پرواز هست مثل زمان پرواز، زمان رسیدن، مدت زمان پرواز، نحوه ی ارایه خدمات و غیره هست.

مزایای خرید چارتر

مسافر امکان تهیه آنلاین چارتر با بهترین قیمت به همراه سایر مزیای خرید اینترنتی چارتر را دارد.
از دیگر مزایای خرید چارتر در سایت ایرانگردی این هست که در طول شبانه‌روز خرید اینترنتی چارتر با پشتیبانی 24 ساعت برای شما امکان‌پذیر هست.

رزرو چارتر

ایرانگردی امکان رزرو چارتر را فراهم ساخته و مسافر می‌تواند بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به رزرو این ها اقدام کند.
رزرو چارتر از ایرانگردی با ارزانترین قیمت دریافت کنید. چارتر تمام ایرلاین ها با امکان کنسلی آنلاین و تلفنی در سایت ایرانگردی

نحوه خرید چارتر

در نحوه ی خرید چارتر جالب هست که آژانس های گردشگری زیادی هست که یک مدت مشخصی از چند ماه تا حتی یک سال، صندلی‌ های مسیر های هوایی مورد‌نظر خود را اجاره کرده و سپس بلیط این پرواز ها را به مسافر که در این مسیر قصد سفر دارد را به فروش می‌رساند. این عمل باعث می‌شود که مسافر چارتر را به طور مستقیم از هواپیمایی بخرد؛ با این اوصاف مشخص هست که هزینه بلیط چارتر را آژانس هواپیمایی تعیین می‌کند و نه شرکت هواپیمایی.
مسافر برای چارتر به صورت آنلاین انتخاب‌های وسیع‌تر هست و می‌تواند مناسب ترین بلیط پیش رو را خرید کند. همچنین سایت ایرانگردی با ارایه تخفیفات دوره‌ای، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راحت تر می‌کند و نیاز شما را به نحوه ی خرید چارتر را از بین می‌برد.

خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.

به کمک نیاز دارید ؟

×